چرا بیماران هنوز از کاهش عملکرد کلیه پس از پیوند کلیه رنج می برند

یک شنبه 21 آبان 1396
ن : lafee

چرا بیماران هنوز از کاهش عملکرد کلیه پس از پیوند کلیه رنج می برند

معمولا، معمولا تصور می شود که پیوند کلیه یک درمان دائمی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. آنها می توانند در طول زندگی خود زندگی کنند. با این حال، چرا پس از پیوند کلیه، عملکرد کلیه کاهش مییابد؟

حتی از طریق پیوند کلیه به بیماران زندگی عادی زندگی می کند، پیوند کلیه درمان دائمی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیست، همیشه احتمال وجود دارد که پیوند کلیه سلول های کلیه و بافت خود را رد کند، پس از آن، چه می خواهید برای حفظ بدن خود را سالم. بنابراین، پیوند کلیه بهترین درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیست، شما می توانید گزینه های دیگر درمان را امتحان کنید تا به شما کمک کند سرعت پیشرفت بیماری را کاهش دهید.

در چین، بیمارستان پکن Tongshtang از طب سنتی چینی، بیماران یک سری از درمان های طبیعی را برای از بین بردن مواد مختلف سم و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل فراهم می کند. این درمان ها به بیماران کمک می کند تا بدون انجام دیالیز یا پیوند کلیه بیماری کلیوی را درمان کنند.

به منظور اطمینان از اثربخشی درمان طبیعی، ابتدا باید یک محیط بهداشتی و پاکیزه ارائه شود، بنابراین، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از خون پاک شوند، انتظار می رود که درمان با سم زدایی که با تجهیزات پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد پاک شود سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و تعمیر کلیه بیمار است. در این درمان، داروهای گیاهی براساس وضعیت بیماری فعلی بیمار انتخاب شده و به پودر تبدیل می شوند، علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که بر روی منطقه شان شان بیمار قرار می گیرد، جمع آوری می شود. این فرایند حدود 40-50 دقیقه طول می کشد، در طول فرایند، مقدار زیادی از مواد فعال در داروهای گیاهی به ما وارد می شود و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کند، در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل دهد.

این فرایند کامل و جامع درمان است که همچنین نتیجه گیری حمام دارویی، حمام پا، طب فشرده، درمان بخار، درمان طب سوزنی.

این درمان ها به بیماران کمک می کند تا عملکرد کلیه را به طور مداوم بهبود بخشد. این درمان ها به شما کمک می کند دیالیز و پیوند کلیه را اجتناب کنید. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/esrd-treatment/2404.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا بیماران هنوز از کاهش عملکرد کلیه پس از پیوند کلیه رنج می برند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.