آیا بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 1400 دیالیز را پیشنهاد می کنند

یک شنبه 21 آبان 1396
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 1400 دیالیز را پیشنهاد می کنند

در حال حاضر، دیالیز هنوز جریان اصلی در درمان نارسایی کلیه است. بیماران بدون دیالیز علائم خستگی، کم خونی، اشتها آور، تهوع و استفراغ را نشان می دهند. با این حال، بیماران اغلب با ریسک بالا از بسیاری از عوارض جانبی ناشی از دیالیز، از جمله سردرد، کم خونی، گرفتگی عضلات، اغلب با خطر بیشتری مواجه می شوند. در حالی که دیالیز برای بیماران PKD با کراتینین 1400 پیشنهاد می شود؟ در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح می دهد.

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن تعداد زیادی از کیست های پر از مایع در کلیه، به عنوان زمان طول می کشد، تعداد و اندازه کیست ها در حال افزایش است، به عنوان یک نتیجه، کیست بزرگ شده سبب سلول های طبیعی و بافت، عملکرد. کاهش عملکرد کلیه به طور مستقیم به سطح کراتینین بالا، کراتینین 1400 نشان می دهد که آسیب شدید در عملکرد کلیه وجود دارد و بیماران نیاز به اقدامات سریع در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر.

در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، بسیاری از درمان های طبیعی و گیاهان ارائه شده برای بیماران وجود دارد. این درمان ها برای بیماران برای بهبود عملکرد کلیه و بهبود کلیه بیمار مفید است، در نتیجه، سطح کراتینین بالا می تواند کاهش یابد و سپس می توان از دیالیز جلوگیری کرد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی است که در آن داروهای گیاهی فوق العاده موجود در این درمان علاوه بر این، برای تأمین اثربخشی درمان طبیعی، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شود، باید از خون کاملا پاک شود، بنابراین ما پایبندی به اصل پاک کردن سموم و زباله های مختلف قبل از درمان بیماری کلیه و بیماری به تدریج با حذف سموم و مواد زائد از بین می رود. درمان سم زدایی حذف شده است تا به طور کامل حذف مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن. با کمک این درمان می توان رشد کیست های کلیوی را از بین برد اگر مواد فعال در سلول های اپیتلیال از آزاد شدن و سپس دفع مایع کیست در صورت افزایش گردش خون دیواره کیست افزایش یابد.

با کمک این درمان ها، دیالیز شما لازم نیست، مهمتر از همه، عملکرد کلیه شما به طور جامع بهبود یافته است.

این درمان ها به شما کمک می کند از دیالیز اجتناب کنید، آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه درمان طبیعی با مشکلات بیماری کلیه بدست آورید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/310.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 1400 دیالیز را پیشنهاد می کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.