گزینه های درمان 7٪ از بیماران با عملکرد کلیوی چیست؟

یک شنبه 21 آبان 1396
ن : lafee

گزینه های درمان 7٪ از بیماران با عملکرد کلیوی چیست؟

شکستگی کليه از دست رفتن تدریجی عملکرد کلیوی محسوب می شود. با کاهش عملکرد کلیه، امید به زندگی بیماران کاهش می یابد. بنابراین، بیماران مضطرب می دانند که گزینه های درمان در بیماران با 7٪ عملکرد کلیه در دسترس است.

7 درصد از عملکرد کلیه اشاره به وضعیت بیمار پیشرفت کرده است برای پایان دادن به بیماری کلیوی مرحله، بنابراین بیماران نیاز به درمان موثر و مناسب در اسرع وقت، در غیر این صورت عملکرد کلیه کمتر و کمتر می شود.

بیمارستان طب چینی پکن Tongshantang دارای انواع درمان های طبیعی است که انتظار می رود اثر قابل توجهی در بهبود کلیه های بیمار و بازگرداندن عملکرد کلیوی داشته باشد. اگر اختلال عملکرد کلیوی کمتر از 50٪ از این بیماران این فرصت را به عقب به این بیماری داشته باشد، اما اگر اختلال عملکرد کلیوی بیش از 50٪، ما بهترین های ما برای کمک به شما تثبیت بیماری، برای محافظت از آنجا که ممکن است برای حفظ عملکرد کلیه، که در آن بیمار کمک کرد را انجام خواهد داد زندگی طولانی تر و شادتر.

در افراد دارای عملکرد کلیه 7٪، مقدار زیادی از سموم و زباله ها در جریان خون شما جریان دارد. دفع سموم و زباله نه تنها بیشتر باعث آسیب رساندن به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. در اینجا ما همچنین اصرار داریم که کلیه باید ابتدا از مواد مخدر پاک شود، اصل حذف مواد مخدر برای از بین بردن بیماری ها. بر این اساس، استفاده از سم زدایی درمان برای کمک به بیماران به طور کامل و کاملا حذف بدن از سموم و ضایعات مختلف.

پزشکی درمان میکرو اسمزی برای استعمال خارجی که شامل بسیاری از درمان های گیاهی، دارو و بسته به بیمار انتخاب به منظور دستیابی به نتایج دقیق، افزایش عملکرد کلیوی.

حمام دارویی نیاز به بیمار دارد که بدن خود را در شربت برای مدت 40 تا 50 دقیقه غوطه ور کند. در طی این درمان، بیمار مقدار زیادی عرق می گیرد، در نتیجه، تعداد زیادی از سموم و زباله ها با عرق و ادرار دفع می شود.

سایر درمانها عبارتند از: پاکسازی، ترکیبی، درمان با ماساژ، بخار درمان و درمان طب سوزنی نیز باعث بهبود عملکرد کلیوی می شود.

این درمان ها به بهبود عملکرد کلیه کمک می کند، اما دیالیز و پیوند کلیه نیاز ندارند. آیا این درمان؟ آیا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونه به مقابله با بیماری کلیه درمان های طبیعی را انجام دهد؟ لطفا شرایط و شماره تلفن فعلی خود را ارسال و یا ارسال پیام به kidneyfailurecn@hotmail.com زیر کلیک کنید. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1581.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گزینه های درمان 7٪ از بیماران با عملکرد کلیوی چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.