چگونه می توان کراتینین 2.4 را با بیماری کلیوی پلی کیستیک کاهش داد

شنبه 20 آبان 1396
ن : lafee

چگونه می توان کراتینین 2.4 را با بیماری کلیوی پلی کیستیک کاهش داد

بیماری کلیوی پلی کیستیک نوعی بیماری کلیوی است که با کیست های متعدد پر از مایع در کلیه ها مشخص می شود. علاوه بر این، اندازه و تعداد کیست ها بزرگتر و بزرگتر می شود، در نتیجه، عملکرد کلیه را خسارت می بخشد، منجر به کراتینین بالا می شود. با این حال، چگونه بیماران چگونه می توانند کراتینین 2.4 را با بیماری کلیوی کلیوی درمان کنند.

از موارد فوق می توان نتیجه گرفت که دلیل اینکه بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند این است که با عملکرد کلیه اشتباه است و کیست های بزرگ بر روی کلیه به طور مستقیم باعث کاهش عملکرد کلیه می شود. بنابراین، راه اصلی برای کاهش کراتینین 2.4، کاهش کیست کلیه و افزایش عملکرد کلیه است.

در چین، بیمارستان Tongshantang از طب سنتی چینی، بیماران را به صورت سریال درمان های طبیعی به بیماران کمک می کند تا به طور طبیعی کیست های کلیوی را کاهش دهد و همچنین بهبود عملکرد کلیه.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن داروهای گیاهی فوق العاده در این درمان وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی آنها انتخاب می شوند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارآیی خود پودر پودر شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی که در ناحیه کم پشت خود تقریبا 40 تا 50 دقیقه، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

از یک طرف، این نه تنها رشد کیست کلیه را متوقف می کند، از طریق جلوگیری از آزاد شدن مواد فعال در سلول های اپیتلیالی، از سوی دیگر، گردش خون دیواره کیست را ترویج می دهد، به طوری که باعث انتشار مایع کیست می شود. از طریق این درمان، کراتینین 2.4 به طور طبیعی و اساسا کاهش می یابد.

آیا شما علاقه مند به این درمان هستید، آیا می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/309.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان کراتینین 2, 4 را با بیماری کلیوی پلی کیستیک کاهش داد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.