به بیمار بیماری: اگر شما از ادرار کردن مکرر رنج می برند

دو شنبه 26 فروردين 1392
ن : lafee

به بیمار بیماری: اگر شما از ادرار کردن مکرر رنج می برند

 به بیمار بیماری: اگر شما از ادرار کردن مکرر رنج می برند


برای بیماری بیمار:

با عرض پوزش به شنیدن بیماری کلیوی را. با این حال، اگر شما از ادرار کردن مکرر، به خصوص در طول شب رنج می برند، شما تنها نیست. بسیاری از بیماران مبتلا به CKD از همین مشکل رنج می برند. اگر بدانم چه چیزی باعث می شود که ادرار کردن مکرر و نحوه برخورد با آن، درست مثل دیگران که مشکل مشابه روبرو هستند، لطفا دنبال پاسخ برای کشف!

چه تکرر ادرار احساس می کند؟

آیا شما را از ادرار کردن مکرر رنج می برند در حال حاضر؟ مشاهده متحمل چه می گویند.

"من تجربه کرده اند، ادرار کردن مکرر برای چند هفته در حال حاضر، من می خواهم هر سه ساعت آب و اطلاع رنگی یا نور ادرار به رنگ زرد است. من متوجه است که من همیشه تجربه نفخ در همان زمان است. "

چه چیزی باعث می شود که ادرار کردن مکرر در CKD؟

ادرار کردن مکرر، به خصوص در شب، یک نشانه اولیه از آسیب کلیوی است. به عبارت دیگر، آن است که بیماری کلیوی زمینه ای که باید مسئول این علامت است.

ادرار کردن مکرر، نشان می دهد که کاهش عملکرد کلیه است. در شرایط عادی، توبول کلیوی می تواند ادرار و تمرکز نگه داشتن برخی از برون ده ادرار و فرکانس ادرار کردن. هنگامی که غلظت آن کاهش می یابد، ادرار کردن مکرر رخ خواهد داد.

پس از پیدا کردن علت ادرار کردن مکرر، چگونه برای از بین بردن این مشکل است. اجازه دهید بحث در مورد موضوع زیر:

چگونه به مقابله با ادرار کردن مکرر در بیماران مبتلا به CKD؟

برای کاهش علائم، درمان سیستمیک مورد نیاز است، که شامل درمان های پزشکی، رژیم غذایی، ورزش، مدیریت روحیه و غیره

طب گیاهی چینی

چینی طب گیاهی، طب سنت چینی است که با استفاده از گیاهان مختلف و یا گیاهان برای تسکین علائم و در خصوص علت زمینه ای آن است. با این حال، این فرمول گیاهی بستگی به شرایط خود شما می باشد. شما می توانید گزارش های پزشکی خود را به kidneyask@hotmail.com ارسال، به طوری که کارشناسان ما می تواند کمک به پیدا کردن فرمول گیاهی شخصی خود را برای اطلاعات شما.

غذا

یک رژیم غذایی متعادل و کم چربی و نمک، می تواند به کنترل فشار خون، قند خون و کلیه شرایط پزشکی و غیره مشورت با دکتر خود و یا ترک یک پیام زیر کمک کند، ما در حال خوشحالم رژیم غذایی برای بیماری خود را برای پیدا کردن.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: رنج می برند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.