بهترین درمان برای نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس چیست؟

جمعه 19 آبان 1396
ن : lafee

بهترین درمان برای نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس چیست؟

نفریت لوپوس باعث می شود بیماران به راحتی از نارسایی کلیه رنج می برند. بیماران مجبورند از طریق بسیاری از عوارض مضر مسموم شوند، علاوه بر این، زندگی آنها به طور جدی تهدید می شود. بنابراین، آنها مشتاق میدانند که بهترین درمان برای نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس چیست.

لوپوس یک بیماری اتوایمیون است و ممکن است بسیاری از قسمتهای بدن ما، از جمله پوست و کلیه، وارد شوند. هنگامی که آن را تحت تاثیر کلیه عملکرد، نارسایی کلیه به راحتی ظاهر می شود. بنابراین بیماران نیاز به اقدامات سریع در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر، در غیر این صورت، وضعیت بیماری به شدت کاهش می یابد.

درمان استروئیدها یک اثر سریع برای کمک به بیماران پروتئین ها را کاهش می دهد و علائم مختلف مسمومیت را کاهش می دهد. با این حال، این باعث می شود که بیماران از طریق بسیاری از اثرات نامطلوب برآیند. درمان طبیعی می تواند به شما کمک کند کلیه بیمار را نجات دهد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده است تا به طور کامل حذف مواد سمی و مواد زائد مختلف از بدن. درمان طبیعی نه تنها می تواند به بیماران کمک کند تا پیشرفت بیماری را کاهش دهد، بلکه به بیماران نیز کمک می کند تا پیشرفت بیماری را کاهش دهند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی برای کمک به بیماران است تا مواد سمی مختلف و مواد زائد را خارج از بدن به طور کامل پاک کنند. در این درمان، داروهای گیاهی فوق العاده در این درمان وجود دارد و برای بیماران براساس وضعیت بیماری خاص آنها انتخاب می شود. علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر تصفیه شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری می شود. بیماران برای مدت 40 تا 50 دقیقه باید دو کیسه دارویی را دراز بکشند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز به طور مستقیم به داخل کلیه منتقل می شود.

سایر درمان هایی که در درمان نارسایی کلیه مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: درمان های حذف توکسین، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان جامد. با این درمان، اختلال ایمنی می تواند به طور طبیعی تنظیم شود، ایمنی می تواند افزایش یابد و سپس عملکرد کلیه نیز بهبود می یابد.

این درمان ها از نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس بدون عوارض نامطلوب برخوردار هستند و به بیماران کمک می کند که زندگی طولانیتری داشته باشند. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/causes-others/5845.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بهترین درمان برای نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.