چرا بیماران دیالیز احساس ضعف دیالیز کمتر از نیم سال را تجربه می کنند

جمعه 19 آبان 1396
ن : lafee

چرا بیماران دیالیز احساس ضعف دیالیز کمتر از نیم سال را تجربه می کنند

در واقع، دیالیز درمان برای کمک به بیماران پاک کردن سموم و پسماندهای مختلف از بدن و کاهش بعضی علائم بالینی است. اما، چندین بیمار هنوز در خلال خلط یا ضعیف در طی یا بعد از دیالیز رنج می برند، و این بدان معنی است که چرا بیماران دیالیزی کمتر از نیمی از سال در معرض دیالیز هستند. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با دکتر آنلاین تماس بگیرید.

حتی اگر دیالیز به بیماران کمک می کند سموم و مواد شیمیایی مختلف را از بدن دفع کند، بیماران نیز از طریق بسیاری از عوارض جانبی آن را از بین می برند. بدتر از همه، دیالیز یک روش اساسی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه نیست. هنگامی که بیماران دیالیز را متوقف می کنند، بیمارانی که از ضعف و خستگی رنج می برند، شانس خوبی دارند.

به منظور کمک به بیماران ریشه بیماری کلیه، یک سری از درمان های طبیعی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه مورد استفاده قرار گرفته است. تا زمانی که عملکرد کلیه بهبود یابد، خستگی می تواند از ریشه کاهش یابد.

در صورت نارسایی کلیه، مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در خون ایجاد می شود، علاوه بر این، تخمیر سموم و زباله ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، بیماران نیاز به توجه بیشتری دارند تا به طور کامل از سموم و مواد زائد مختلف خارج شوند.

درمان با سم زدایی با استفاده از امکانات پیشرفته و داروهای گیاهی سنتی چینی یک درمان برای کمک به بیماران است تا سموم و مواد زائد مختلف را کاملا از بدن پاک کنند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای کمک به بیماران برای بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان، داروهای گیاهی فوق العاده ای وجود دارد که در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارویی که تقریبا 40 تا 50 دقیقه روی آن قرار دارند، جمع آوری می شود. با استفاده از دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی به طور مستقیم وارد بدن می شوند و در ضمن به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در حالی که خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می توانند درون کلیه تحویل دهند. به عنوان یک نتیجه، سلول های کلیه و بافت های بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود.

با کمک این درمان ها، ضعف و خستگی می تواند اساسا رفع شود. آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5846.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا بیماران دیالیز احساس ضعف دیالیز کمتر از نیم سال را تجربه می کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.