بیماری کلیوی Polycystic با GFR 14 و کراتینین 480

جمعه 19 آبان 1396
ن : lafee

بیماری کلیوی Polycystic با GFR 14 و کراتینین 480

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال کلیوی ژنتیکی است که در آن کیست های فوق العاده پر از مایع در کلیه، به عنوان زمان طول می کشد، تعداد و اندازه کیست ها بزرگ می شود، در نتیجه، بیماران کلیه توسط کیست های بزرگ بزرگ آسیب می رسانند. درمان با بیماری کلیوی کلیوی با GFR 14 و کراتینین 480 چیست؟

در حالی که کیست های بیشتر و بیشتر بزرگتر و بزرگتر می شوند، در نتیجه، کیست های بزرگ شده به شدت از عملکرد کلیه ها آسیب می رسانند، در نتیجه سطح GFR بیماران کاهش می یابد و سطح کراتینین افزایش می یابد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی ثابت شده است بسیار موثر در کمک به بیماران کاهش کیست کلیه به طور طبیعی. تنها کیست می تواند کاهش یابد، عملکرد کلیه می تواند به طور طبیعی بهبود یابد.

این یک برنامه خارجی است که در آن داروهای گیاهی عظیم در این درمان و سپس داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارآیی آن پالایش شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی بسته بندی می شود. آنچه که بیماران باید انجام می دهند این است که در مدت 40-50 دقیقه دو کیسه دارویی را از طریق راه اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون بیاورند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنند.

از یک طرف، کیست های کلیه را از بین می برد با جلوگیری از آزاد شدن مواد فعال در داروهای گیاهی، از سوی دیگر، از طریق خارج کردن مواد فعال در سلول های اپیتلیال، آزاد می شود.

مهمتر از همه، ما همچنین داروهای دیگر، پزشکی و درمان های غربی را در نظر می گیریم. ترکیبی از طب چینی و طب غربی بهترین تاثیر را برای کمک به بیماران کیست کلیه و کاهش عملکرد کلیه می گیرد.

حمام پزشکی درمان برای کمک به بیماران ایجاد عرق زیادی است. استفاده از Cupping Therapy برای استفاده از کاسه فنجانی روی پوست است تا اثر مکش را داشته باشد.

با استفاده از این درمان ها، GFR 14 و کراتینین 480 به طور طبیعی و به طور کلی همراه با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد. آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5847.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی Polycystic با GFR 14 و کراتینین 480,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.