چه بیماری هایی می تواند بیماران نارسایی کلیه را به طول عمر در کنار پیوند کلیه بکشاند

پنج شنبه 18 آبان 1396
ن : lafee

چه بیماری هایی می تواند بیماران نارسایی کلیه را به طول عمر در کنار پیوند کلیه بکشاند

هنگامی که بیماران با نارسایی کلیه تشخیص داده می شوند، امید به زندگی آنها تهدید می شود. علاوه بر این، پیوند کلیه به طور معمول برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مورد استفاده طول عمر خود را طولانی تر، اما با گذشت زمان، بیشتر و بیشتر بیماران از ناراحتی پیوند کلیه آگاهی دارند. آنها تعجب می کنند که چه چیزهایی می توانند در طول پیوند کلیه زندگی کنند.

پیوند کلیه پیوند عضو کلیه به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پایان مرحله است. معمولا تصور می شود که پیوند کلیه درمان دائمی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است، اما این اشتباه است. همیشه شانس وجود دارد که کلیه های پیوند کلیه و کلیه های بافت خود را از بین ببرند حتی اگر مقدار زیادی از داروها را مصرف کنید، پس از آن چه گزینه هایی انتخاب می کنید؟ به دنبال یک کلیه دیگر یا دوباره به دیالیز دوباره؟ این ممکن است دلیل این باشد که بیماران نارسایی کلیه می خواهند به دنبال درمان دیگری باشند.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، گروهی از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید.

درمان با سم زدایی اتخاذ شده است تا به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن، که نه تنها باعث جلوگیری از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود. پذیرش این درمان پایه ای برای بهبود عملکرد کلیه است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان، گیاهان عظیمی وجود دارد که برای بیماران براساس وضعیت بیماری خاص بیماران انتخاب می شوند. بنابراین، این درمان می تواند یک اثر دقیق برای بهبود کلیه بیمار را به دست آورد. این درمان برای رونق عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، افزایش خون رسانی به کلیه کار می کند.

سایر درمان هایی که در درمان نارسایی کلیه مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، طب فشاری.

این درمان ها به شما امکان افزایش طول عمر بدون پیوند کلیه را می دهد. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/kidney-transplant/5844.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه بیماری هایی می تواند بیماران نارسایی کلیه را به طول عمر در کنار پیوند کلیه بکشاند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.