باید دیابتی با کراتینین 6.3 انجام شود دیالیز

پنج شنبه 18 آبان 1396
ن : lafee

باید دیابتی با کراتینین 6.3 انجام شود دیالیز

به طور بالقوه، دیالیز یک درمان برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد، به دلایل مختلف، بیماران می خواهند دیالیز را متوقف کنند. هنگامی که از علائم شدید مسمومیت رنج می برند بیماران دیالیز اغلب توصیه می شود. با این حال، باید کراتینین 6.3 دیابتی را تحت دیالیز قرار دهد؟

دیابت با کراتینین 6.3 ناشی از سال های دیابت کنترل نشده و کاهش مداوم عملکرد کلیه است. به این ترتیب، اگر بیماران بخواهند سطح کراتینین را از ریشه کاهش دهند، شما باید بر کنترل قند خون بالا در بدن تمرکز کنید و عملکرد کلیه را بهبود ببخشید. اگر از علائم تهدید کننده زندگی رنج نکشید، دیالیز لازم نیست. با این حال، هنگامی که از عوارض مانند نارسایی قلب، نارسایی ریه و ضعف تنفس رنج می برید، باید در اسرع وقت شروع به دیالیز کنید تا زندگی خود را نجات دهید.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید.

دلیل آن که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی رنج می برند از سطح کراتینین بالا این است که کلیه موفق به از بین بردن سموم مختلف و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل. از لحاظ بالینی، تخمیر سم در خون سبب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود. علاوه بر این، کارایی درمان های دیگر را در برخی موارد کاهش می دهد. در بیمارستان ما به اصل دفع سموم و مواد زائد مختلف قبل از درمان بیماری کلیوی پایبندیم و بیماری پس از پاک کردن زباله ها از بین می رود. بر اساس این، درمان با سم زدایی به منظور کمک به بیماران از بین بردن مواد سمی مختلف بدن خارج می شود.

پس از آن، ما همچنین درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، فشرده سازی داغ، درمان با بخار سازی، طب سوزنی برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. این درمان ها هدف قرار دادن رگ های خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، انتقال التهاب و انعقاد خون است.

این درمان ها با هدف کمک به بهبود عملکرد کلیه بیماران است. همانطور که عملکرد کلیه بهبود می یابد، سطح کراتینین بالا و پروتئینوری کاهش می یابد به طور طبیعی و اساسا. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/diabetic-nephropathy-treatment/2401.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: باید دیابتی با کراتینین 6, 3 انجام شود دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.