ایمونوتراپی برای نفروپاتی IgA - آسیب کلیه های خود ایمنی

دو شنبه 26 فروردين 1392
ن : lafee

ایمونوتراپی برای نفروپاتی IgA - آسیب کلیه های خود ایمنی

 ایمونوتراپی برای نفروپاتی IgA - آسیب کلیه های خود ایمنی

نفروپاتی IgA در بیماری کلیوی خود ایمنی است برای آن است که اختلال اساسی IgA در سیستم ایمنی ایجاد می شود. در این مقاله صحبت ایمونوتراپی برای نفروپاتی IgA است.

IgA در پاتوژنز نفروپاتی

این بیماری اختلال در سیستم ایمنی بدن، که منجر به رسوب IgA به گلوبولین ایمنی در منطقه مزانژیال ایجاد می شود. این واکنش التهابی بیش از حد در این نزدیکی هست شود، پس از آن توسعه فیبروز کلیوی اتفاق می افتد به تدریج، و در نهایت آن را به مرحله نهایی نارسایی کلیه پیشرفت.

درمان آسیب کلیه های خود ایمنی

تنظیم سیستم ایمنی بدن است که کمک می کند تا عملکرد کلیه را بهبود می یابند به سطح طبیعی، مهار واکنش التهابی بیش از حد، مسدود کردن روند پیشرفت فیبروز کلیوی. اگر این سه جنبه می توان رسید، شما را اجرا خواهد کرد به مرحله نهایی نارسایی کلیه است. در مورد درمان خاص، ما باید با بیماران چهره به چهره صحبت کردن و چک کردن بدن بیمار، پس از آن ما می توانیم برنامه درمان را.

نفروپاتی IgA در یک بیماری شایع است و ما باید تجربه غنی در این منطقه است. هر گونه کمک، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com ایمیل. من معتقدم که ما می تواند به شما برخی از کمک در مورد بیماری کلیوی خود را به من بدهید.

ایمونوتراپی برای درمان آسیب کلیوی خود ایمنی است که به بازسازی سیستم ایمنی زمینه ای کمک می کند و با استفاده از سیستم ایمنی را در راه مبارزه در برابر آسیب های کلیوی است.

حدود 6 مرحله از ایمونوتراپی است که شامل تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن، تنظیم سیستم ایمنی، حفاظت از سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی وجود دارد.

با این حال، به شرایط مختلف پزشکی، در هر قدم به داروهای مختلف درمان، فرمول گیاهی و غیره به همین دلیل است که تشخیص ایمنی نقش چنین نقش مهمی را در درمان کامل نیاز دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خود ایمنی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.