درمان بیماری های نارسایی کلیه چیست؟

چهار شنبه 17 آبان 1396
ن : lafee

درمان بیماری های نارسایی کلیه چیست؟

همانطور که افراد مبتلا به نارسایی کلیه تشخیص داده می شوند، آنها خواستار تحقیر آمیز نیستند تا بدانند که درمان برای آن چیست. در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح می دهد، شما همچنین می توانید با دکتر آنلاین به دانستن جزئیات بیشتر.

شکستگی کلیه یک وضعیت بیماری است که در آن سلول های کلیه و بافت های بیمار روی کلیه ها یا حتی کلیه های مرده ظاهر می شوند و بافت ها در کلیه ها اتفاق می افتند؛ در نتیجه بیماران اغلب به علت تعداد زیادی از علائم و عوارض مسمومیت رنج می برند. در نتیجه، کیفیت زندگی و امید به زندگی بیماران توسط این علائم و عوارض تهدید می شود.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، درمان های طبیعی ثابت شده است که در کمک به بیماران تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه اثبات شده است.

درمان با سم زدایی برای اولین بار به منظور حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل با داروهای گیاهی سنتی چینی و امکانات پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد. تمرکز طبیعی بر روی کمک به بیماران، پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل. از بین بردن سموم مختلف، نه تنها مانع از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش های درمانی می شود، بنابراین پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف برای بهبود عملکرد کلیه بسیار مهم است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است. داروهای گیاهی برای بیمار انتخاب شده با توجه به شرایط خاص بیماری خود، بنابراین این درمان می تواند به اثرات دقیق رسیدن. علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر تصفیه شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری می شود. آنچه که بیماران انجام می دهند این است که دو تا دوز دارو برای مدت 40 تا 50 دقیقه دراز بکشند. با استفاده از دستگاه اسموتیک، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، کاهش التهاب و انعقاد خون، افزایش جریان خون به کلیه.

سایر درمان های طبیعی برای نارسایی کلیه نیز نتیجه گیری حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی درمان، طب سوزنی، طب فشاری.

آیا هنوز در مورد درمان نارسایی کلیه شک دارید؟ آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5843.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان بیماری های نارسایی کلیه چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.