چگونه می توان بیماران مبتلا به نارسایی کراتینین 670 را از دیالیز جلوگیری کرد

چهار شنبه 17 آبان 1396
ن : lafee

چگونه می توان بیماران مبتلا به نارسایی کراتینین 670 را از دیالیز جلوگیری کرد

حتی اگر دیالیز یک درمان مشترک برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا را کاهش دهد، بیماران نیز از طریق بسیاری از عوارض جانبی از بین می روند. در نتیجه، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهند از دیالیز اجتناب کنند، در حالی که چگونه بیمار با کراتینین 670 از دیالیز جلوگیری می کند؟

اول از همه، شما باید مشخص کنید که چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی رنج می برند از سطح کراتینین بالا، به این دلیل است که کلیه آسیب دیده و پس از آن کلیه کمتر قادر به از بین بردن سموم و پسماندهای مختلف از بدن، در نتیجه، دلیل اینکه چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی از سطح بالای کراتینین رنج می برند این است که آسیب کلیه وجود دارد. به این ترتیب، بیماران نیاز به توجه بیشتر به تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارند.

متخصصین کلیه در بیمارستان Tongshantang طب سنتی چینی خاطرنشان می کنند که بیماران قبل از اتخاذ درمان برای بهبود عملکرد کلیه باید از سموم مختلف از بدن خارج شوند، زیرا سموم و زباله های ذخیره شده در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شوند بلکه همچنین کارایی سایر روش های درمان را کاهش می دهد. علاوه بر این، ما به اصل دفع سموم و مواد زائد مختلف تا قبل از اتخاذ درمانها پایبندیم و به طور طبیعی با حذف سموم و زباله ها از بین می رود. بر اساس این هدف، درمان با سم زدایی حذف می شود تا به طور کامل از مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج شود.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود بیماری کلیه و بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارآیی آن پالایش شده و سپس دو کیسه دارویی با پودر ساخته می شوند. چه بیماران باید انجام دهند این است که دو تا دوز دارو را در حدود 40 تا 50 دقیقه بگذارند. با استفاده از دستگاه اسموتیک، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. با استفاده از این درمان ها، کراتینین 670 به طور طبیعی و اساسا کاهش می یابد.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/306.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان بیماران مبتلا به نارسایی کراتینین 670 را از دیالیز جلوگیری کرد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.