CKD علت: چرا کلیه موفق

دو شنبه 26 فروردين 1392
ن : lafee

CKD علت: چرا کلیه موفق

 CKD علت: چرا کلیه موفق


بیماری مزمن کلیه یک وضعیت پزشکی است که آسان است برای پیدا کردن آنها با توجه به شخصیت بدون علامت است. این مقاله به ارائه اطلاعات در مورد علت CKD و مدیریت آن

چرا کلیه ها من شکست خورد؟

بیماری مزمن کلیه، این بدان معنی است که کلیه های شما نتوانند راه آنها باید برای حداقل 3 ماه می باشد. بیماری مزمن کلیه ممکن است به نظر می رسد که به طور ناگهانی در آمده است. اما شده است اتفاق می افتد کمی برای سالهای زیادی به عنوان یک نتیجه از آسیب به کلیه ها.

بیش از یک علت CKD وجود دارد و آنهایی که شایع ترین فشار خون بالا و دیابت هستند. و دیگران ممکن است بیماری کلیه پلی کیستیک، عفونت، مسدود شریان کلیوی و غیره

چگونه این بیماری می شود کلیه ها خود را شکست خورده؟

هر یک از کلیه ها حدود یک میلیون فیلترهای کوچک، که با این نسخهها کار برای فیلتر کردن خون و مواد زائد را از خون شما حذف می کند.

فشار خون بالا را به عنوان مثال، فشار خون بالا، صدمه به عروق خونی و شریان کلیه قطعا باعث خواهد شد بدون از کنترل تحت تاثیر قرار می گیرند. به عنوان یک نتیجه، نفرون ها آسیب دیده و آنها قادر به کار است. چه بدتر، فیلترها کلیه سالم به کار اضافی. اما اگر آسیب ادامه یابد، بیشتر و بیشتر به فیلتر خون خود را به خوبی به اندازه کافی برای سالم نگه داشتن شما. این یک دور باطل است که باعث می شود کلیه ها بیمار و در نهایت شکست خورده است.

چگونه درمان می شود؟

بیماری مزمن کلیه است که معمولا با بیماری اولیه ایجاد می شود. بنابراین گام مشت است برای پیدا کردن این بیماری اولیه است. در همین حال، کلیه های آسیب دیده می تواند خود را درمان نمی کند، پس از درمان بیماری اولیه. بدین ترتیب، درمان به عقب صدمه به کلیه ها نیز مهم است.

بیماری اولیه

دیابت و فشار خون بالا شود اغلب موارد بیماری مزمن کلیه است. اگر فشار خون شما و شما در حفظ قند خون در محدوده هدف، شما ممکن است قادر به کاهش سرعت و یا جلوگیری از صدمه به کلیه ها است.

آسیب کلیوی

کلیه ها آسیب دیده خود را به عقب، چینی داروی گیاهی برای توانایی آن برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه پیشنهاد شده است.

بسیاری از گیاهان برای کلیه ها مفید هستند. با این حال، شما نیاز به مشاوره ابتدا از یک گیاه شناس است. جزئیات خود را در زیر بگذارید و دریافت لیست گیاه خود را شخصی از کارشناسان پزشکی سنتی چینی ما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.