آیا پیوند کلیه تنها گزینه برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است

سه شنبه 16 آبان 1396
ن : lafee

آیا پیوند کلیه تنها گزینه برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است

نفروپاتی IgA منجر به نارسایی کلیه به راحتی بدون کنترل مؤثر می شود. و پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه توصیه می شود. در حالی که پیوند کلیه تنها گزینه برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است؟ لطفا با ما تماس بگیرید یا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.

نفروپاتی IgA زمانی اتفاق می افتد که مقدار پروتئین IgA بیش از حد در کلیه ها ایجاد شود، در نتیجه مقدار زیادی از مجموعه های ایمنی به کلیه ها می رسند و به طور مستقیم عملکرد کلیه را آلوده می کنند. از آنجایی که نفروپاتی IgA یک اختلال ایمنی است، پس از جراحی به راحتی دوباره باز می شود، بنابراین پیوند کلیه بهترین گزینه درمان نیست. در مقابل، طب چینی برای سلامت بیماران تهاجمی نیست و عوارض جانبی آن را به بیماران ندارد. در نتیجه، مردم بیشتر و بیشتر مایل به استفاده از داروهای چینی برای مقابله با بیماری خود هستند.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، بسیاری از درمان های طبیعی اثبات شده است که برای کمک به بیماران کلیه بیمار تعمیر و بهبود عملکرد کلیه اثبات شده است. این درمان ها مربوط به فعال کردن اکسیژن و جریان انرژی در بدن هستند و در مورد بهبود کلیه توسط خودشان است. علاوه بر این، ما با توجه به اصل دفع سموم مختلف قبل از درمان بیماری کلیوی و بیماری کلیه با حذف سموم از بین می رود. براساس این، درمان با سم زدایی، برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل طراحی شده است که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود.

علاوه بر این، ما نیز سایر درمان های طبیعی را برای ترمیم سلول های عصبی و بافت هایی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، بخار سازی درمان می کنیم. با کمک این درمان ها، وضعیت بیماری بیماران میتواند از طریق راه گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی قابل توجه باشد. مهمتر از همه، ما همچنین طب غربی را می گیریم و از داروهای غربی در طب چینی استفاده می کنیم تا بهترین اثرات را به دست آوریم.

از موارد فوق، پیوند کلیه بهترین درمان برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA نیست، شما می توانید با طب چینی برای بهبود عملکرد کلیه امتحان کنید. اگر به این درمان های طبیعی علاقه مند هستید، از شما استقبال می شود که وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. دکتر کلیه وضعیت بیماری شما را دقیقا تجزیه و تحلیل می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/iga-nephropathy-treatment/2399.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا پیوند کلیه تنها گزینه برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.