راه های دیگر کاهش کراتینین 7.4 غیر از دیالیز

سه شنبه 16 آبان 1396
ن : lafee

راه های دیگر کاهش کراتینین 7.4 غیر از دیالیز

پدرم نارسایی کلیه دارد و کراتینین 7.4 دارد. وضعیت بیماری او خوب نیست. آیا راه دیگری برای کاهش آن از دیالیز وجود دارد؟ آیا شما از همین مشکلات رنج می برید؟ اگر چنین است، لطفا با دکتر آنلاین به طور مستقیم تماس بگیرید.

دلیل این که بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند این است که کلیه قادر به حذف کامل سموم و مواد زائد مختلف بدن از طریق کاهش عملکرد کلیه نیست. کراتینین 7.4 به این معنی است که وضعیت بیماری در بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه اتفاق می افتد که سلول های کلیه و بافت های بالاتری از سلول های کلیه و بافت های طبیعی بدن بیمار دارند. بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات سریع برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری و صرفه جویی در پیشرفت بیماری دارند.

آیا راه دیگری برای کاهش کراتینین 7.4 غیر از دیالیز وجود دارد؟

در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، پزشکی چینی معمولا برای کمک به بیماران کراتینین 7.4 اساسا استفاده می شود، فقط به این دلیل که این درمان ها با هدف کمک به بیماران تعمیر کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه.

از آنجایی که سموم و زباله های زیادی در بدن بیمار وجود دارد، برای درمان آنها از بدن، نیاز به درمان است؛ در غیر این صورت، تخمیر سم در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به کلیه ها و بافت ها می شود، بلکه باعث کاهش کارآیی درمان های دیگر برای این منظور، درمان با سم زدایی برای کمک به بیماران به طور کامل از سموم و سموم مختلف از بدن خارج می شود.

علاوه بر این، دیگر درمان ها برای تعمیر سلول های کلیه بیمار و بافت ها و همچنین بهبود عملکرد کلیه مورد نیاز است. با در نظر گرفتن این درمان، وضعیت بیماری بیمار می تواند به طور جامع از طریق راه گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، کاهش التهاب و انعقاد در خون بهبود یافته است. این درمان ها عبارتند از: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی درمان. با کمک این درمان ها، کراتینین 7.4 می تواند از ریشه کاهش یابد.

آیا کراتینین 7.4 را تجربه می کنید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه درمان طبیعی کراتینین 7.4 را بدست آورید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/305.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راه های دیگر کاهش کراتینین 7, 4 غیر از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.