چگونه دیالیز را برای بیماران دیالیزی که 6 سال به دیالیز می روند، متوقف کنید

یک شنبه 14 آبان 1396
ن : lafee

چگونه دیالیز را برای بیماران دیالیزی که 6 سال به دیالیز می روند، متوقف کنید

به طور کلی، دیالیز به عنوان درمان برای کمک به بیماران برای کاهش پیشرفت بیماری و همچنین جلوگیری از آسیب بیشتر در نظر گرفته شده است. اما، دیالیز باعث می شود بیماران از طریق بسیاری از عوارض جانبی که باعث می شود بیمار بخواهد آن را متوقف کند. در حالی که چگونه دیالیز را متوقف کنید اگر آنها 6 سال دیالیز را تحت نظر داشته باشند.

به عنوان یک واقعیت، من باید به شما بگویم که اگر شما 6 سال دیالیز داشته باشید، بسیار دشوار است که شما دیالیز را از بین ببرید، زیرا ممکن است شما هیچ ادرار نداشته باشید، به این معنی که شما ممکن است عملکرد کلیوی نداشته باشید . و دیالیز برای حذف مواد زائد و سموم از بدن ضروری است، در غیر این صورت، زندگی شما به طور جدی تهدید خواهد شد.

اگر چه ما نمی توانیم بلافاصله به دیالیز متوقف کنیم، ما بهترین های خود را برای کمک به کاهش فرکانس انجام دیالیز در هر هفته و کمک به زندگی با کیفیت بالا خواهیم گرفت.

در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی، ما به طور عمده پزشکی چینی برای کمک به بیماران جلوگیری و یا درمان مشکلات بهداشتی کلیه. علاوه بر این، پزشکی غربی اگر لازم باشد مورد استفاده قرار می گیرد. فرآیند جامع و کامل درمان به بیماران کمک می کند تا کلیه بیمار را بهبود بخشد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

اول، درمان با سم زدایی برای کمک به بیماران به حذف کامل سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل اتخاذ می شود و به نظر می رسد راه دیگری برای دیالیز است. درمان با سم زدایی درمان طبیعی و راحت است، علاوه بر این، بیماران به میزان بسیار کمی از عوارض جانبی را به ارمغان می آورد. مهمتر از همه، این درمان به بیماران کمک می کند تا مواد سمی مختلف و مواد زائد را خارج از بدن به طور کامل پاک کنند.

سموم و مواد زائد مختلف از بین می روند، محیط داخلی سلامتی برای بهبود عملکرد کلیه فراهم شده است.

ماساژ پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، فشرده سازی فشرده، درمان با بخارسازی، فشرده سازی برای درمان کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه ها استفاده می شود. با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، افزایش جریان خون به کلیه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود.

با کمک این درمان ها، وضعیت بیماری شما می تواند معکوس شود اگر آسیب به عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد. علاوه بر این، ما بهترین های خود را برای کمک به زندگی پایدار و سالم زندگی خواهیم کرد اگر آسیب به عملکرد کلیه بیش از 50 باشد. اگر 6 سال دیالیز داشته باشید، ما بهترین های خود را برای کمک به زندگی پایدار و عادی خواهیم گرفت.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5836.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه دیالیز را برای بیماران دیالیزی که 6 سال به دیالیز می روند، متوقف کنید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.