می تواند دو طرفه کلیه بیماری پارانشیم درمان

دو شنبه 26 فروردين 1392
ن : lafee

می تواند دو طرفه کلیه بیماری پارانشیم درمان

 می تواند دو طرفه کلیه بیماری پارانشیم درمان


بیماری پارانشیم کلیوی دو طرفه یک گروه از اختلالات کلیوی است، که در آن پارانشیم کلیه در هر دو کلیه involved.Parenchyma یک بخش حیاتی در کلیه است که در آن واحدهای عملکرد located.Can دو طرفه کلیه بیماری پارانشیم قابل درمان است؟

به طور کلی، می تواند cured.However، اگر برخورد اولیه به اندازه کافی استفاده شده است، می توان آن را به وخامت عملکرد کلیوی و کاهش سرعت حتی جلوگیری از زوال به طور کامل.

بیماری پارانشیم کلیوی دو طرفه می تواند ایدیوپاتیک یا ثانویه به اختلالات کلیوی مانند دیابت، لوپوس نفریت درمان etc.The باید علل اختلال کلیوی مشخص می شود.

در مرحله اول، مهم است که برای بیماران برای کنترل از علل اصلی این بیماری دو جانبه پارانشیم کلیه.

ثانیا، برای درمان عوارض کلیوی عوارض دو طرفه disease.Common پارانشیم عبارتند از: پروتئینوری، فشار خون بالا، کم خونی، شرایط etc.These می تواند سرعت زوال عملکرد کلیوی دو طرفه است.

ثالثا، مهم ترین بخش در درمان بیماری پارانشیم کلیوی دوجانبه است برای بازگرداندن پارانشیم کلیوی اختلال و افزایش function.However کلیوی است، هیچ یک راه حل برای بازگرداندن اختلال در بافت کلیه در طب غربی وجود دارد.

پس از تحقیق و آزمایش سال، یک درمان جدید برای درمان بیماری های کلیوی دو طرفه پارانشیم، شناخته شده به عنوان میکرو Osmotherapy پزشکی چینی است که در طب سنتی چینی است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy خارجی و درمان از راه پوست نفوذ، که در آن داروهای میکرو چینی را می توان به ضایعات کلیه از طریق پوست در ناحیه کلیه با کمک تجهیزات اسمز و fluid.As نافذ نفوذ این درمان جذب می کند لازم نیست در دستگاه گوارش، می تواند اثر rapidly.Meanwhile بیشتر را، از آن رایگان است از التهاب به دستگاه گوارش و stomach.Additionally، مواد پزشکی لازم توسط کلیه ها فیلتر می شود بنابراین درمان هر گونه فشار بر روی کلیه ها ایجاد نمی کند.

پزشکی مواد موثر می تواند در کلیه میکروسیرکولاسیون تسکین و بهبود خون سیستمیک circulation.Increased خون و اکسیژن رسانی به کلیه ها می تواند به توقف کلیه فیبروز فرایند میکرو چینی دارو تونیک به کلیه ها هستند و می توانید از سیستم خود درمانی بدن به فعال تحریک بازسازی خود از بافت پارانشیم اختلال، اختلال ساختار کلیه در نتیجه بازسازی و بهبود عملکرد کلیوی.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند پیشرفت بیماری و متوقف کردن بهبود عملکرد کلیه significantly.Thereby، آن را می تواند بیماری را از پیشرفت به نارسایی کلیه متوقف شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پارانشیم درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.