آیا هیچ فرصتی برای معکوس شدن بیماری کلیوی مرحله پایانی با دیالیز وجود دارد

یک شنبه 14 آبان 1396
ن : lafee

آیا هیچ فرصتی برای معکوس شدن بیماری کلیوی مرحله پایانی با دیالیز وجود دارد

من با بیماری کلیوی در مرحله آخر تشخیص داده شدم و تحت دیالیز قرار گرفتم. آیا این احتمال وجود دارد که آن را معکوس کنیم؟ آیا مشکل مشابهی با این مقاله دارید؟ اگر چنین است، لطفا با دکتر آنلاین به طور مستقیم تماس بگیرید.

مرحله نهایی بیماری کلیوی آخرین مرحله از بیماری کلیوی است که در آن بیماران نیاز به اقدامات در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر دارند، در غیر این صورت، زندگی بیمار به طور جدی تهدید می شود.

بیماران ممکن است فکر کنند دیالیز درمان برای کمک به بیماران به تدریج سرعت پیشرفت بیماری را کاهش می دهد و به طور موثر جلوگیری از آسیب بیشتر. با این حال، دیالیز باعث می شود بیماران از طریق بسیاری از عوارض جانبی که به طور جدی کیفیت زندگی بیماران را کاهش می دهد. بدتر از همه، دیالیز درمان نیست که به بیماران کمک کند تا عملکرد کلیه را به طور مداوم بهبود بخشد. برعکس، عملکرد کلیه در مقایسه با بیماران دیالیز، کاهش می یابد.

در بیمارستان Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران تعمیر سلول های کلیه و بافت بیمار، به منظور بهبود عملکرد کلیه، به تصویب رسید، به عنوان یک نتیجه، بیماران می توانند با بهبود عملکرد کلیه زندگی می کنند.

در اینجا ما به اصل دفع سموم و مواد زائد مختلف قبل از درمان بیماری کلیوی پایبندیم و به طور طبیعی پس از پاک کردن سموم و پسماندهای مختلف بدن از بین می رود. بر اساس این هدف، درمان با سم زدایی برای بیماران به منظور تخلیه سموم مختلف از بدن به طور کامل طراحی شده است.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی اثر قابل توجهی برای کمک به بیماران برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه می کند. این یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان عظیم حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها با پودر پودر، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در همان زمان، خون کافی، تغذیه اکسیژن نیز می تواند در داخل کلیه تحویل دهد.

با کمک این درمان ها، اگر بیماری آسیب بر عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد، می توان وضعیت بیماری را حفظ کرد. و پس از آن، اگر آسیب به عملکرد کلیه بیش از 50٪ باشد، ما بهترین های ما را امتحان خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم تا وضعیت بیماری را تثبیت کرده و به شما کمک کند تا تا زمانی که ممکن است زندگی کنید.

اگر از بیماری کلیوی و همچنین دیالیز رنج می برید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/esrd-treatment/2396.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا هیچ فرصتی برای معکوس شدن بیماری کلیوی مرحله پایانی با دیالیز وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.