چگونه نفروپاتی IgA کراتینین را کاهش می دهد 3.97

یک شنبه 14 آبان 1396
ن : lafee

چگونه نفروپاتی IgA کراتینین را کاهش می دهد 3.97

کراتینین یک اصطلاح پزشکی است که نشان می دهد که آیا عملکرد کلیوی خوب است یا نه. افزایش کراتینین به این معنی است که با عملکرد کلیه مشکل دارد. بیماران باید اقدامات به موقع برای کاهش کراتینین بالا انجام دهند، در غیر این صورت آسیب جدی به عملکرد کلیه ایجاد خواهد کرد. بنابراین، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA برای کاهش کراتینین 3.97 آن را؟

در زمینه پزشکی، کراتینین 3.97 بدان معنی است که بیمار در سه نارسایی کلیه، که یک بیماری کلیدی مرحله کلیه بوده است. اگر آنها اقدامات به موقع انجام دهند، بیماران فرصت های زیادی برای معکوس شدن بیماری خواهند داشت. با این حال اگر آنها این فرصت را برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود کارکرد کلیه، نارسایی کلیه از دست ندهید، از آن آسان به نظر می رسد در چهار و یا حتی نارسایی کلیه است. بنابراین، اگر کراتینین 3.97 دارید، بهتر است در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر، درمان کنید.

نفروپاتی IgA یک بیماری بیماری، تعداد زیادی از رسوب پروتئین IgA در خون، در طول زمان، تعداد زیادی از پیچیده ایمنی در خون، اختلال در عملکرد کلیه تجمع می یابد است. همانطور که عملکرد کلیه کاهش می یابد، برخی از زباله ها و سموم به درستی نمی توانند دفع شوند، که باعث افزایش سطح کراتینین می شود.

قبل از کاهش سطح کراتینین بالا، بیماران باید به طور کامل از بین بردن تمام سموم، مواد زائد را به طور کامل رد کرد، در غیر این صورت شما نه تنها می تواند به جلوگیری تابع بیشتر آسیب کلیه، اما همچنین ممکن است نتایج سایر درمان یا داروی تحت تاثیر قرار دهد. بیمارستان طب چینی تونگ گناه تانگ در پکن، ما بر روی کلیه ها اصرار دارند برای روشن سمی، سمی اصول درمان درمان بیماری خود به انقراض است. بنابراین، استفاده از سم زدایی درمان، حذف کامل سموم های مختلف، دفع زباله های بدن به طور کامل در محیط آزمایشگاهی رد شد.

حذف سموم و زباله های مختلف برای بهبود عملکرد کلیوی بسیار مهم است. در اینجا، ما از نفوذ درمانی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، ایمونوتراپی، درمان فومیرینگ، فنجانی و درمان طب سوزنی استفاده می کنیم.

با استفاده از این درمان ها، سطح کراتینین می تواند به طور اساسی کاهش یابد. آیا این درمان؟ آیا می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برخورد با درمان طبیعی مشکل بیماری های کلیوی؟ اگر چنین است، لطفا به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال وضعیت فعلی و شماره تلفن خود و یا پیام زیر را ترک. خوشحالیم که به شما خدمت می کنیم

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/iga/1571.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه نفروپاتی IgA کراتینین را کاهش می دهد 3, 97,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.