گیاهان برای کاهش کراتینین بالا در نفروپاتی دیابتی

یک شنبه 7 آبان 1396
ن : lafee

گیاهان برای کاهش کراتینین بالا در نفروپاتی دیابتی

در درمانگاه، نفروپاتی دیابتی ثانویه برای دیابت است و دومین علت بیماری مزمن کلیه است. کراتینین بالا با وخیم شدن شدید عملکرد کلیوی همراه است. چه گیاهان می تواند برای کاهش کراتینین بالا در نفروپاتی دیابتی استفاده شود؟

کراتینین بالا در نفروپاتی دیابتی

با این حال، در نفروپاتی دیابتی، عروق خونی کوچک در کلیه ها اختلال ایجاد می کند و به طور معمول نمی تواند خون را کنترل کند. در نتیجه، کراتینین به درستی از بدن خارج نخواهد شد و در نتیجه کراتینین بالا خواهد بود.

گیاهان برای کاهش کراتینین بالا در نفروپاتی دیابتی

لیستی از گیاهان برای درمان بیماری کلیه و کراتینین بالا استفاده می شود. Rheum officinale یک گیاه سنتی چینی است و به طور موثر باعث افزایش کراتینین روده می شود. Cordyceps sinensis یک تونیک برای کلیه ها است و می تواند از بافت های کلیه درمان کند. اگر کلیه ها می توانند بهتر کار کنند، کراتینین بیشتر از جریان خون کشیده می شود.

علاوه بر این، علف موز، ویلفوردی ترید تریگیم و سایر گیاهان معمولا برای کاهش کراتینین بالا در بیماری مزمن کلیه استفاده می شود.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب سنتی چینی، درمان جدید به نام "میکرو چینی" پزشکی osmotherapy برای کاهش کراتینین بالا در نفروپاتی دیابتی با گسترش رگ های خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، ماتریکس خارج سلولی استفاده می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان گیاهی است که در آن انواع گیاهان بر اساس وضعیت بیماری بیماران استفاده می شود. این درمان می تواند خود بازسازی و بهبودی خود را از بافت های آسیب دیده کلیه تحریک می کند و به این ترتیب باعث بهبود عملکرد کلیه می شود. هنوز درمان های دیگری برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه از جمله حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی درمان وجود دارد.

هنگامی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، کراتینین و دیگر مواد زائد از بدن خارج می شوند. به این ترتیب سطح کراتینین بالا در نفروپاتی دیابتی به طور کامل کاهش می یابد.

گیاهان برای کاهش کراتینین بالا به طور کامل فهرست شده است. آیا شما هنوز با سطح کراتینین بالا مواجه هستید؟ اگر به این درمان ها علاقمند هستید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس
kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetic-nephropathy/5819.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گیاهان برای کاهش کراتینین بالا در نفروپاتی دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.