آیا بیمار مبتلا به کلیه کاهش یافته توصیه می شود برای دیالیز بروید

یک شنبه 7 آبان 1396
ن : lafee

آیا بیمار مبتلا به کلیه کاهش یافته توصیه می شود برای دیالیز بروید

دیالیز فرآیند حذف سموم های مختلف از بدن است و به عنوان کلیه مصنوعی برای از بین بردن سموم و پسمان های مختلف از بدن استفاده می شود. کلیه کاهش یافته به این معنی است که چندین سلول و بافت کلیه آسیب می بینند. در حالی که بیمار مبتلا به کلیه کاهش یافته است که برای دیالیز توصیه می شود؟

کلیه کاهش یافته به این معنی است که اندازه کلیه در حال حاضر کوچکتر و کوچکتر می شود، که به این معنی است که چندین سلول و بافت کلیه بیمار و یا حتی سلول ها و بافت های مرده در کلیه وجود دارد. با گذشت زمان، بیشتر و بیشتر سلول های کلیه و بافت آسیب دیده است. در نتیجه، مقدار زیادی از مواد زائد و مواد سمی تولید شده توسط کلیه در بدن ذخیره می شود و باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه و سایر اعضای بدن می شود. بنابراین، جایگزینی کلیه برای کمک به بیماران برای پاک کردن این محصولات ضایعات مورد نیاز است. اگر چه دیالیز باعث می شود تا موهای مختلفی از سم وجود داشته باشد، اما باعث می شود بیماران از طریق بسیاری از عوارض جانبی آن را از بین ببرند. بدتر از همه، دیالیز می تواند بیماری کلیه را از ریشه درمان نکند، بنابراین راه اصلی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه نیست.

درمان با سم زدایی تصویب شده است تا مواد شیمیایی و مواد زائد مختلف را خارج از بدن کاملا حذف کند زیرا رسوب سموم و مواد زائد در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود بهره وری خود را تصفیه شده است. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی به طور مستقیم به داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیه به طور مستقیم تحویل دهد.

درمان های دیگر برای درمان بیماری کلیه عبارتند از: حمام دارویی، بخار سازی، درمان طب سوزنی.

این درمان ها قبل از درمان بیماری کلیوی از اصل دفع سموم مختلف استفاده می کنند و بیماری با حذف سم در خون به تدریج از بین می رود.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5821.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بیمار مبتلا به کلیه کاهش یافته توصیه می شود برای دیالیز بروید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.