PKD دستور - گیاهی Risotto

جمعه 23 فروردين 1392
ن : lafee

PKD دستور - گیاهی Risotto

 PKD دستور - گیاهی Risotto


بیماری کلیه پلی کیستیک نه تنها بر کلیه ها، بلکه باعث می شود عوارض در ارگان ها و بافت های مختلف است. تغییرات مواد غذایی و دستور العمل های کمک به چروکیده شدن کیست های کلیه و کاهش سرعت توسعه PKD.

در اینجا دستور العمل های توصیه شده PKD - Risotto گیاهی برای در نظر گرفتن.

مواد لازم:

4 کدو سبز کوچک، برش را به 1/2 "دیسک، 6 فنجان سهام سبزیجات 1 فنجان تازه رنده شده پنیر Parmesan، 4 قاشق چای خوری روغن زیتون 2 فنجان Arborio برنج، 2/3 فنجان پیاز diced، 4 قاشق چای خوری روغن زیتون؛

دستورالعمل:

- حرارت سهام را در یک ماهی تابه و بیش از حرارت کم گرم نگه دارید

- گرم روغن زیتون را روی حرارت متوسط ​​در یک گلدان جداگانه متوسط​​. اضافه کردن پیاز و آشپزی برای 2 تا 3 دقیقه، تا زمانی که آن را تبدیل شفاف، در حدود 5 دقیقه است. اضافه کردن کدو سبز و طبخ تا زمانی که طلایی قهوه ای، در حدود 10 دقیقه می شود.

- برنج را به پیاز اضافه کنید، و شما نیاز دارید که به نوبه خود و هم بزنید و حرارت را کم. سپس شما می توانید 2 فنجان از سهام داغ به برنج اضافه کنید. تکان دهنده به آرامی تا زمانی که سهام جذب شده است.

- لطفا به خاطر اضافه کردن سهام 1 - فنجان در یک زمان و آن را به آرامی هم بزنید. هدف این است که اجازه دهید برنج جذب سهام قبل از اضافه کردن بیشتر است.

- risotto پخته شده است هنگامی که آن را در خارج از خامه است و کمی سفت (آل dente) در این مرکز، حدود 20 تا 25 دقیقه در همه.

- هم بزنید در نیمی از پنیر Parmesan. فصل را با فلفل به مزه. اگر risotto است بیش از حد ضخیم است، اضافه کردن سهام کمی بیشتر، تا زمانی که آن را تبدیل به خامه.

- تقسیم risotto به خدمت ظروف و نم نم با پنیر باقی مانده است.

گیاهی Risotto تنها از بیماران پیشنهاد PKD است. هم وجود دارد بسیاری از گزینه های دیگر است. غذای مورد علاقه شما؟ به اشتراک گذاشتن با ما و ما خوشحال هستند برای پیدا کردن دستور العمل های مشابهی از PKD برای شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.