نفروپاتی با فشار خون در بیماران مبتلا به کراتینین 14 نیاز به دیالیز دارد

یک شنبه 7 آبان 1396
ن : lafee

نفروپاتی با فشار خون در بیماران مبتلا به کراتینین 14 نیاز به دیالیز دارد

در شرایط عادی، کراتینین 14 بسیار بالا است و در این صورت بیمار به بیماری کلیوی در مرحله پایانی آسان می شود. کراتینین به علت کاهش عملکرد کلیه ایجاد می شود و بنابراین نیاز به درمان دارد تا عملکرد کلیه را از بین ببرد. در حال حاضر، دیالیز راهی برای کمک به بیماران کاهش کراتینین است. اخیرا بیماران می خواهند بدانند که نفروپاتی فشار خون بالا و کراتینین 14 نیاز به دیالیز دارند؟

همانطور که همه ما می دانیم، سطح کراتینین بالا باعث کاهش شدید عملکرد کلیه می شود. به منظور کمک به بیماران سطح کراتینین را کاهش می دهد، دیالیز می تواند به عنوان گزینه ای مناسب برای کمک به بیماران به طور کامل حذف تمام سموم و in vitro استفاده شود.

با این حال، اگر چه دیالیز می تواند به طور موقت به بیماران کمک کند سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد، بلکه باعث می شود که بیماران واکنش های نامطلوب زیادی داشته باشند. علاوه بر این، بیماران باید توجه داشته باشند که گزینه های دیگری برای درمان وجود دارد که می تواند به بیماران کمک کند تا سطح کراتینین بالا را کاهش دهد، یعنی طب سنتی چینی.

طب چینی بر روی عوارض جانبی بیمار کوچک، برای کمک به بیماران از بین بردن انواع سموم، به طور کامل حذف محصول با نتایج قابل توجه است. طب چینی شروع به خون و اکسیژن بدن برای کمک به کلیه ها برای رسیدن به خودیابی است.
در بیمارستان طب چینی چینی تونگ شانتانگ، مجموعه ای از درمان های طبیعی را اتخاذ کرد، انواع سموم را حذف کرد و از بدن دفع می کرد. درمان طبیعی برای درمان بیماری کلیه، از جمله نفوذ درمان پزشکی میکرو سنتی چینی، حمام پزشکی، درمان گرما، درمان فومیرینگ، درمان طب سوزنی.

این درمان ها بر بهبود گردش خون، ترویج گردش خون، ضد انعقادی ضد التهابی، افزایش فشار خون کلیوی برای بهبود بیماری کلیوی و بهبود عملکرد کلیه تمرکز می کنند. با بهبود عملکرد کلیوی، سطح کراتینین به طور کامل کاهش می یابد.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نفروپاتی فشار خون بالا و کراتینین 12 بدست آورید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. خوشحالیم که به شما خدمت می کنیم

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/hypertensive-nephropathy/1568.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی با فشار خون در بیماران مبتلا به کراتینین 14 نیاز به دیالیز دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.