درمان به مرحله 4 بیماری کلیوی با اسهال

یک شنبه 30 مهر 1396
ن : lafee

درمان به مرحله 4 بیماری کلیوی با اسهال

مرحله 4 نارسایی کلیه به عنوان مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی در نظر گرفته شده است که در آن بیماران بایستی از طریق مشکلات بالینی مختلف و همچنین ناراحتی ها از بین بروند. و اسهال اغلب در بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیوی رخ می دهد. به علت ناراحتی های غیر قابل تحمل، بیماران مشتاق پیدا کردن درمان برای اسهال هستند.

چرا مرحله 4 بیماری کلیوی مبتلا به اسهال است؟

دلیل این که بیماران از اسهال رنج می برند این است که باکتری های زیادی در مسیر روده قرار دارند. در مرحله 4 نارسایی کلیه، به علت کاهش عملکرد کلیه، توکسین ها و زباله های زیادی در بدن دفع می شوند، علاوه بر این، سموم و زباله ها در همه سیستم در بدن همراه با جریان خون دریافت می شود. هنگامی که سموم در قسمت مسیر روده تجمع می یابند، تعداد زیادی از باکتری ها در منطقه مسیر روده قرار می گیرند. علاوه بر این، بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی 4 مرحله به آسانی به آسانی می توانند ایمنی کم داشته و در نتیجه سردی و باکتری به راحتی بدن بیمار را جذب می کنند، در نتیجه بیماران به دلیل اسهال در معرض خطر بالا قرار می گیرند.

درمان برای کاهش اسهال با مرحله 4 بیماری کلیوی چیست؟

اگر به شدت از اسهال رنج می برید، باید برخی از داروها را برای کاهش موقت مصرف کنید، در غیر این صورت امید به زندگی شما تهدید می شود.

شما همچنین می توانید دیالیز را برای حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل به منظور کاهش اسهال.

اما دو گزینه که در بالا ذکر شد کمک نمی کند تا بیماران اسهال را از ریشه برطرف کنند، بیماران نیاز به درمان برای بهبود عملکرد کلیه دارند، بنابراین اسهال را از ریشه کاهش می دهند. تا زمانی که درمان مناسب و مناسب را انتخاب کنید، اسهال می تواند درمان شود.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران درمان طبیعی را برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند. این درمان ها عبارتند از: درمان های حذف توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، درمان بخار، درمان طب سوزنی، طب فشاری. شما دیگر از اسهال رنج نمی برید، اگر عملکرد کلیه شما بهبود می یابد.

آیا هنوز از مرحله 4 نارسایی کلیه و اسهال رنج می برید؟ آیا به درمان نیاز دارید؟ لطفا آخرین گزارش آزمون خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4/5798.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان به مرحله 4 بیماری کلیوی با اسهال,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.