آیا درمان برای توقف پروتئینوری با PKD وجود دارد؟

یک شنبه 30 مهر 1396
ن : lafee

آیا درمان برای توقف پروتئینوری با PKD وجود دارد؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک نوعی بیماری کلیوی است و پروتئینوری در بیماران مبتلا به PKD تجویز می شود. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که درمان برای جلوگیری از پروتئینوری با PKD وجود دارد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با دکتر آنلاین تماس بگیرید.

پروتئینوری به نظر می رسد دلیل آن این است که با مانع فیلتر کردن و همچنین مانع الکترولیتی در کلیه وجود دارد. پروتئین ها نمی توانند دوباره به کلی بدن دوباره جذب شوند و به ادرار نشت می کنند و پروتئینوری را ایجاد می کنند. علاوه بر این، بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن کیست های بی شماری در کلیه رشد می کنند و رشد می کنند. با گذشت زمان، اندازه و تعداد کیست ها بزرگتر و بزرگتر می شوند و عملکرد کلیوی را آلوده می کنند.

اگر چه پروتئینوری به بیماران آسیب نمی رساند، اما نشان دهنده مشکل جدی با عملکرد کلیه است، بنابراین، هنگامی که پروتئینوری به نظر می رسد، بیماران نیاز به اقدام سریع در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر.

در بیمارستان بیماری های کلیه شیدیا ژووان، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی شناخته شده ترین بیماران برای عملکرد قابل توجه آن در افزایش عملکرد کلیه و همچنین کاهش کیست کلیه به طور طبیعی است.

این برنامه کاربردی خارجی است که انتظار میرود عملکرد کلیه را بهبود ببخشد. با توجه به این درمان، کیست های بیمار نه تنها به طور طبیعی کاهش می یابد، بلکه عملکرد کلیه نیز می تواند به شدت افزایش یابد.

این درمان با داروهای گیاهی فوق العاده است که به دو کیسه دارویی که در حدود 40-50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس نفوذ می کنند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم.

با استفاده از این درمان، اگر کیست فعال در سلول های اپیتلیالی آزاد شود، رشد کیست های کلیه از رشد می تواند جلوگیری شود. اگر چه گردش خون دیواره کیست بهبود یافته است، مایع کیست می تواند از طریق بدن در ادرار ترویج شود.

همانطور که کیست های کلیه کوچک می شوند، عملکرد کلیه می تواند بهبود یابد، در نتیجه، پروتئینوری نیز می تواند اساسا کاهش می یابد.

آیا شما از پروتئینوری و PKD رنج می برید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5799.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا درمان برای توقف پروتئینوری با PKD وجود دارد؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.