PKD و دیابت: کراتینین 7.1، شکر 220 خون

جمعه 23 فروردين 1392
ن : lafee

PKD و دیابت: کراتینین 7.1، شکر 220 خون

 PKD و دیابت: کراتینین 7.1، شکر 220 خون


اگر یک بیمار PKD نیز از دیابت رنج می برند، و خود را گزارش تست را نشان می دهد کراتینین 7.1، قند خون 220، پس از آن به این معنی است که شرایط بسیار شدید است. در حال حاضر ما امیدوارم که هنوز هم وجود دارد برخی از امید است.

در مرحله اول، PKD یک نوع بیماری ارثی است که با کیست های متعدد در حال رشد بر روی کلیه ها مشخص شده است. بزرگ شدن کیست ها می تواند به بافت های اطراف کلیه و ستم را مختل و عملکرد کلیه. آسیب کلیه و اختلال در عملکرد کلیه ها مواد زائد در خون تجمع می یابد، منجر به سطح کراتینین بالا. کراتینین است 7.1 بسیار بالاتر از سطح طبیعی کراتینین، و آن را می توانید به ما بگویید که شرایط در حال حاضر به مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی که به زودی نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه.

آیا قند خون 220 تا قند خون یا گلوکز preprandial postprandialblood مراجعه کنید؟ اگر آن است که یکی از سابق، آن میکروآنژیوپاتی به معنی آن است که اگر دومی است، سپس آن را به معنای میکروآنژیوپاتی. همچنین ما نیاز به دانستن سطح HbA1C خود را، که می تواند کمک به به ببینید که چگونه در مورد کنترل قند خون در سه ماه گذشته است. باید کمتر از 6 است. آسیب کلیوی، یکی از عوارض شایع بیماری دیابت می باشد. و نشانه های اولیه از آسیب کلیوی است microalbumin.

پس هر دو PKD و دیابت می تواند به کلیه آسیب و اختلال عملکرد کلیه ها می شود. در مرحله اول، قند خون بالا 220 نیاز به رژیم غذایی معقول و "Tangyikang"، یک نوع محصول ساخته شده از طب گیاهی چینی که محافظت از جزایر پانکراس به خوبی کنترل شده است. کاهش کراتینین است 7.1 هدف نهایی ما نیست، بلکه صرفه جویی در کلیه خود را با تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. در آن صورت، دیالیز یا پیوند کلیه ممکن است آخرین انتخاب است. میکرو چینی Osmotherapy دارو به طور معمول در امروزه بالینی استفاده می شود به درمان PKD. بنابراین بیشتر در مورد وضعیت شما مورد نیاز است قبل از توصیه های پزشکی از متخصص داده می شود. بیماران با PKD و دیابت باید بدانید که آنها هنوز هم حق دارند که به یک زندگی عادی که هر کس دیگری.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.