راه های موجود برای کمک به بیماران بایستید. دیالیز باشید

یک شنبه 30 مهر 1396
ن : lafee

راه های موجود برای کمک به بیماران بایستید. دیالیز باشید

من مبتلا به دیالیز هستم و از آن متنفر هستم من سعی می کنم راهی برای ماندن پیدا کنم میشه به من کمک کنید. این پیامی است که توسط یک بیمار دیالیز که دیالیز حدود نیم سال دارد، باقی مانده است. اگر دیالیز هستید و سعی می کنید که از آن خارج شوید. لطفا با دکتر آنلاین به طور مستقیم تماس بگیرید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.

دیالیز راهی برای کمک به بیماران برای از بین بردن سموم و مواد زائد مختلف است بنابراین به بیماران برخی علائم بالینی را کاهش می دهد. با این حال، دیالیز به همان اندازه که بیماران فکر می کنند، کامل نیستند. بیماران همچنین از طریق اثرات نامطلوب مختلف می روند، علاوه بر این، عوارض جانبی اغلب باعث می شود بیماران نمی خواهند جلسه دیالیز دیگری داشته باشند. بدتر از همه، وضعیت بیماران به طور کامل با دیالیز بهبود نمی یابد، برعکس، عملکرد کلیه کمتر و کمتر می شود و خروجی ادرار کمتر و کمتر می شود.

بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ بیماران را درمان طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه را اساسا. داروهای چینی برای درمان بیماری های مختلف برای هزاران سال استفاده شده است. و داروهای چینی برای چندین دهه تکامل یافته است و یک سری درمان های طبیعی برای کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد. همانطور که عملکرد کلیه بهبود می یابد، احتمال زیاد برای دیالیز شما وجود دارد.

استفاده از این درمان ها نیاز به یک محیط بهداشتی و تمیز داخلی دارد، در نتیجه، زباله های مختلف و سم های ذخیره شده در خون باید از خون پاک شوند. با توجه به این، درمان با سم زدایی تصویب شده است تا به طور کامل از مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود عملکرد کلیه و همچنین تعمیر کلیه بیمار به تصویب رسید. این یک برنامه خارجی است که در آن داروهای گیاهی متعددی برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی آنها انتخاب شده است. پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارویی جمع آوری شده است، آنچه که بیماران باید انجام دهند این است که دو کیسه دارویی در حدود 40 تا 50 دقیقه دراز بکشند. با استفاده از دستگاه اسمزی و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5800.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راه های موجود برای کمک به بیماران بایستید, دیالیز باشید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.