آیا درمان برای درمان تورم با FSGS به طور کامل وجود دارد

یک شنبه 30 مهر 1396
ن : lafee

آیا درمان برای درمان تورم با FSGS به طور کامل وجود دارد

تورم یک علامت رایج از FSGS است و دشوار است که آن را اساسا درمان کنید. گرچه تورم بیماران را به بیماران نمی رساند، بر روی ظاهر بیمار تاثیر می گذارد و نشان می دهد که با مشکلات بیماری کلیوی اشتباه است. بنابراین، بیماران مشتاق میدانند که درمان مناسب برای درمان تورم با FSGS کاملا در دسترس است.

تورم به نظر می رسد به این دلیل است که مقدار زیادی نشت مایع در بافت های بدن وجود دارد. در شرایط عادی، کلیه مسئول بیماران برای از بین بردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل و بازسازی پروتئین ها و گلبول های قرمز دوباره بدن است. هنگامی که عملکرد کلیه توسط چندین عامل آسیب دیده است، پروتئین ها به طور مداوم به ادرار نشت می کنند و پس از آن آب به داخل بافت های بدن نشت می کند، بنابراین بیماران اغلب با ریسک فراوان از سموم مختلف و مواد زائد خارج می شوند.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، تعدادی از درمان های طبیعی برای بهبود عملکرد کلیه به طور مداوم به تصویب رسید.

درمان با سم زدایی تصویب شده است تا به طور کامل حذف مواد سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل، که نه تنها یک محیط داخلی بهداشت را برای پذیرش سایر درمان ها فراهم می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد در بازسازی کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه نقش مهمی دارد.

علاوه بر این، ایمونوتراپی به منظور پاکسازی انواع سموم و مواد زائد خارج از بدن اتخاذ می شود. ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارآیی سایر تداخلات پالایش شده اند. سپس پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

علاوه بر این، حمام دارویی، فنجانی درمان، بخار سازی، درمان طب سوزنی برای بهبود کلیه بیمار و نیز بهبود عملکرد کلیه به کار می رود.

در صورت دریافت درمان مناسب، پروتئینوری به طور طبیعی و به تدریج درمان می شود. آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5801.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا درمان برای درمان تورم با FSGS به طور کامل وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.