آیا پیوند کلیه بهترین گزینه برای درمان بیماری کلیوی کلیوی است؟

یک شنبه 30 مهر 1396
ن : lafee

آیا پیوند کلیه بهترین گزینه برای درمان بیماری کلیوی کلیوی است؟

سر، سلام، من از بیماری کلیوی کلیوی رنج می برم، و بعد پیوند کلیه دارم. و سپس دوباره من پلی کیستیک کلیه دیالیز به علت عود، و در حال حاضر من قصد دارم برای انجام یک پیوند دوم، می توانید آن؟

در واقع، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ارثی، که بسیاری از کیست در کلیه رشد است، به عنوان زمان می رود، کیست بیشتر و بیشتر بزرگتر و بزرگتر می شوند، در نتیجه گسترش کیست های کلیوی ستم خواهد اطراف آن است سلول ها و بافت هایی که به کلیه ها آسیب می رسانند. با کاهش عملکرد کلیوی، بیماران برای پیوند کلیه توصیه می شوند تا به بیماران کمک کنند تا زندگی خود را افزایش دهند. اگر چه برخی از بیماران ممکن است احساس کنند پیوند کلیه درمان دائمی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است، اما این اشتباه است. برای برخی از مشکلات مانند بیماری کلیه پلی کیستیک، است که بهترین درمان برای پیوند کلیه نیست، دلیل آن به ارث برده اختلالات ایمنی، تغییر کلیه کمک نمی کند بیماران طولانی تر زندگی کنند اساسا.

در اینجا توصیه میکنیم که ابتدا با کیستهای کلیوی روبرو شوید و سپس عملکرد کلیوی را بازگردانید.

درمان میکرو سنتی چینی نفوذ درمان موضعی از طب گیاهی چینی است. علاوه بر این، گیاهان به پودرهای تصفیه شده برای بهبود کارایی خود می پردازند و سپس پودر به دو بسته بندی بسته بندی می شود. سپس دو کیسه را در پشت بیمار قرار دهید تا حدود 40 تا 50 دقیقه طول بکشد. دستگاه نفوذ و با اتصال دو گروه های پلی اتیلن، ماده فعال گیاهی به طور مستقیم از طریق ضایعه کلیه باشد. در همان زمان، به اندازه کافی خون، اکسیژن و مواد مغذی نیز می تواند به طور مستقیم در رسیدن به ضایعات کلیوی رسیده است. بنابراین، کلیه های آسیب دیده را می توان به تدریج ترمیم به تدریج.

در یک جنبه، ممکن است به جلوگیری از رشد کیست های کلیوی با مسدود کردن انتشار سلول های اپیتلیال ماده فعال، از سوی دیگر، به ترویج دفع مایع کیست با افزایش گردش خون در مایع کیست است.

این درمان کمک می کند تا بیماران برای جلوگیری از پیوند کلیه کلیه پلی کیستیک، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد جزئیات این نوع اطلاعات، لطفا از ارسال وضعیت و شماره تلفن فعلی خود و یا ارسال پیام به kidneyfailurecn@hotmail.com زیر کلیک کنید. خوشحالیم که به شما خدمت می کنیم

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/pkd/1557.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا پیوند کلیه بهترین گزینه برای درمان بیماری کلیوی کلیوی است؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.