نفروپاتی IgA و کراتینین 2.1 بهترین انتخاب برای درمان است

یک شنبه 30 مهر 1396
ن : lafee

نفروپاتی IgA و کراتینین 2.1 بهترین انتخاب برای درمان است

در حال حاضر، هورمون درمانی هنوز هم برای درمان روش های معمول نفروپاتی IgA استفاده می شود. گرچه هورمون ها سریع هستند، آنها به بیماران کمک می کنند تا علائم را از بین ببرند و به نوعی به سلامت انسان تهاجمی دارند و همچنین به بیماران اجازه می دهد تا عوارض جانبی زیادی را تجربه کنند. بنابراین بیماران می خواهند بدانند بهترین روش درمان کراتینین 2.1 و نفروپاتی IgA چیست؟

در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، تعداد زیادی از پروتئین IgA در کلیه آنها وجود دارد، که منجر به آسیب به سلول های کلیه و بافت ها می شود. با توجه به عملکرد کلیه، کراتینین بالا به راحتی رخ می دهد، علاوه بر این، کراتینین 2.1 بدان معنی است که بیماران هنوز در بیماری کلیوی اولیه هستند. علاوه بر این، این نیز بدان معنی است که بدن بیمار بیشتر از کلیه ها و بافت های مرده زخمی شده است. اگر درمان به موقع، احتمال بازگشت بیماری بسیار زیاد است.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ ما یک سیستم کامل درمان برای کمک به بیماران در درمان نفروپاتی IgA و کاهش سطح کراتینین بالا ایجاد کرده ایم. این درمان ها به بیماران با گردش خون کمک می کند، انرژی کافی و اکسیژن را تامین می کنند، در نتیجه افزایش خون رسانی به کلیه ها را افزایش می دهد.

درمان سم زدایی یک راه برای حذف سموم و سم های مختلف در بدن است که نه تنها به جلوگیری از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه کمک می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، حذف سموم و ضایعات مختلف برای بهبود کلیه نقش مهمی دارد.

درمان اسمزی میکروبیوتیک، بهبود تدریجی عملکرد کلیه است. در این درمان، بسیاری از داروهای گیاهی چینی وجود دارد، علاوه بر این، گیاهان به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دو کیسه های پزشکی، مواد فعال در طب چینی بیرون می آیند، و سپس به طور مستقیم به بیماری کلیه. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و مواد مغذی را فراهم می کند، بنابراین کلیه ها می توانند به بهبود عملکرد کلیه خود کمک کنند، با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی و از بین بردن التهاب و خون لخته شدن.

ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، تحمل ایمنی، انسداد ایمنی، ایمن سازی و ایمن سازی است. هدف این است که اختلالات ایمنی را مدوله کرده و از سیستم ایمنی بدن از آسیب محافظت نماییم.

استفاده از این روش ها به بیماران برای بهبود بیماری کلیوی، بازگرداندن عملکرد کلیه کمک می کند، سطوح کراتینین را بطور اساسی کاهش می دهد.

آیا شما دارای نفروپاتی IgA و همچنین کراتینین 2.1 هستید؟ آیا می خواهید بیشتر بدانید که چگونه درمان های طب طبیعی با جزئیات بیماری های کلیوی درمان می شوند؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام به صورت زیر قرار دهید. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/iga/1558.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA و کراتینین 2, 1 بهترین انتخاب برای درمان است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.