این که آیا این می تواند به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک کمک کند تا پروتئینوری را متوقف ک

یک شنبه 30 مهر 1396
ن : lafee

این که آیا این می تواند به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک کمک کند تا پروتئینوری را متوقف ک

بیماری کلیوی پلی کیستیک نوعی بیماری کلیوی است و در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک نیز در پروتئینوری دیده می شود. بنابراین، بیماران می خواهند بدانند آیا درمان برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک برای جلوگیری از پروتئینوری وجود دارد

وجود پروتئینوری ناشی از یک مانع فیلتر در کلیه است و مشکل با مانع الکترولیتی است. پروتئین را نمی توان دوباره توسط کلیه ها جذب کرد و به ادرار نفوذ می کند و باعث پروتئینوری می شود. علاوه بر این، بیماری کلیوی پلی کیستیک یک بیماری کلیه ای ارثی است که در آن کیست های متعددی در کلیه ها رشد و رشد می کنند. با گذشت زمان، اندازه و تعداد کیست ها افزایش می یابد، عملکرد کلیه آسیب می بیند.

اگرچه پروتئینوری به درد بیمار منجر نمی شود، این نشان می دهد که یک مشکل جدی در عملکرد کلیه وجود دارد. بنابراین، هنگامی که پروتئینوری اتفاق می افتد، بیماران باید اقدامات به موقع برای جلوگیری از آسیب بیشتر انجام دهند.

در بیمارستان بیماری کلیه شیدیاژووان، درمان نفوذ درمانی میکرو سنتی چینی در درمان بیماران ما معروف تر است، این درمان در افزایش عملکرد کلیوی و انقباض طبیعی کیست کلیه نقش قابل توجهی دارد.

این درمان موضعی است و تا حد زیادی عملکرد کلیوی را بهبود می بخشد. برای این درمان، بیمار نه تنها انقباض طبیعی را سست می کند، بلکه عملکرد کلیوی نیز می تواند بسیار بهبود یابد.

این درمان با تعداد زیادی از گیاهان، از طریق اتصال دستگاه نفوذ و دو کیسه دارویی، دو کیسه های دارویی، حدود 40 تا 50 دقیقه در پشت شما، مواد فعال در گیاهان دارویی چینی اشباع خواهد شد و سپس نفوذ مستقیم به داخل ضایعه کلیه.

با کمک این درمان، اگر انتشار مواد فعال در سلول های اپیتلیالی، می تواند از رشد کیست کلیوی جلوگیری کند. علاوه بر این، اگر گردش خون دیواره کیست بهبود یابد، مایع کیست می تواند به داخل ادرار منتقل شود.

با انقباض کیست کلیه، بهبود عملکرد کلیه، پروتئینوری نیز می تواند اساسا کاهش می یابد.

آیا پروتئینوری و PKD دارید؟ لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. خوشحالیم که به شما خدمت می کنیم

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/pkd/1560.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: این که آیا این می تواند به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک کمک کند تا پروتئینوری را متوقف کند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.