درمان موثر برای سندرم نفروتیک با کلیه های کشیده شده

شنبه 22 مهر 1396
ن : lafee

درمان موثر برای سندرم نفروتیک با کلیه های کشیده شده

سندرم نفروتیک، که می تواند به علت بسیاری از بیماری ها ایجاد شود، به یک گروه از علائم بالینی اشاره می کند، از جمله پروتئینوری مقدار زیادی، هیفا آلبومینمی، تورم و هیپرلیپمی. به تازگی، بیماران مشتاق میدانند که درمان های موثر برای سندروم نفروتیک با کلیه های فروکش شده.

سندرم نفروتیک بیماری بیماری است که در آن کلیه توسط اختلالات کلیوی مختلف التهاب می یابد. با گذشت زمان، بیشتر و بیشتر سلول های کلیه و بافت ها آسیب می بینند و سخت می شوند، در نتیجه، کلیه ها به تدریج آسیب می بینند، بدون مداخله مؤثر، سلول های کلیوی بیشتر و بیشتر تبدیل به بیماری یا حتی مرده می شوند، در نتیجه، اندازه کلیه کوچکتر شدن همانطور که کلیه شما کاهش یافته است، لازم است اقدامات فوری برای جلوگیری از آسیب بیشتر انجام دهید، در غیر این صورت، اندازه کلیه شما کوچکتر و کوچکتر خواهد شد.

از این رو، به منظور کمک به بیماران به طور اساسا درمان بیماری کلیه، تعدادی از متخصصان کلیه یک سری از درمان های طبیعی را برای کمک به بیماران برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه ایجاد می کنند.

ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. با کمک این درمان، بازسازی ساختار کلیه و افزایش ایمنی کلی می تواند به دست آید.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی اثرات بسیار خوبی برای بهبود کلیه بیمار و نیز بهبود عملکرد کلیه دارد. این یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان عظیم حاوی این درمان هستند. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آن پودر شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی بسته بندی می شود. آنچه که بیماران انجام می دهند این است که دو تا دوز دارو برای مدت 40 تا 50 دقیقه دراز بکشند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه می تواند در داخل کلیه به طور مستقیم تحویل دهد. مهمتر از همه، ما همچنین در نظر گرفتن سایر روش های درمانی، از جمله حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، درمان طب سوزنی.

با کمک این درمان ها، سلول های کلیه و بافت ها می تواند به طور طبیعی ترمیم شود، در نتیجه، پیشرفت کلیه کاهش یافته می تواند به تدریج جلوگیری شود.

اگر هنوز از سندرم نفروتیک با کلیه خفیف رنج می برید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را در آن بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/nephrotic-syndrome-treatment/2376.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان موثر برای سندرم نفروتیک با کلیه های کشیده شده,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.