گزینه های درمان برای FSGS راجعه پس از پیوند کلیه

جمعه 23 فروردين 1392
ن : lafee

گزینه های درمان برای FSGS راجعه پس از پیوند کلیه

 گزینه های درمان برای FSGS راجعه پس از پیوند کلیه

در پیوند کلیه، یک گزینه درمانی ارجح برای افراد مبتلا به failure.It کلیه روش عمده ای است که در آن کلیه بیمار با kidney.If سالم در بدن تنظیم به کلیه جدید جایگزین، بیماران می توانند life.However طبیعی، عود زندگی نرخ FSGS پس از پیوند کلیه بسیار بالا است، حدود 30 درصد میزان عود پس از transplant.What اول گزینه های درمانی برای FSGS عود بعد از پیوند کلیه است؟

تعویض پلاسما

FSGS به دلیل فعالیت های غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن است که می تواند کمپلکسهای ایمنی در خون می شود رخ می دهد. بنابراین غیر طبیعی سیستم ایمنی نیز می تواند پیوند کلیه، به علت کلیه damage.Thereby حمله، برخی از موارد FSGS مکرر بعد از پیوند کلیه می تواند با پلاسما exchange.When درمان perfromed درمان، پلاسما با مواد hamrful با پلاسمای تازه یا repalced substitue دیگر. در این روش درمانی می تواند کمک به از بین بردن فعالیت سیستم ایمنی به منظور کاهش سرعت پیشرفت بیماری است.

سیکلوسپورین

سیکلوسپورین شده است به موثر در کاهش پروتئینوری ناشی از FSGS مکرر بعد از پیوند کلیه transplant.The اثر ضد پروتئینوری سیکلوسپورین ممکن است هر دو به سرکوب سلول های T نسبت داده و تولید سایتوکاین خود را مهار شده است. با این حال، استفاده از سیکلوسپورین می تواند اثرات نامطلوب بسیاری شود. برخی از راه ها می تواند کمک به شما در به حداقل رساندن عوارض جانبی. شما می توانید به kidenyabc@hotmail.com ایمیل برای به دست آوردن اطلاعات دقیق در مورد این راه.

دیالیز

با توجه به ineffeiciency از درمان، زمانی که پیوند کلیه، با شکست مواجه می کند، بیماران باید به بازگشت به دیالیز تا پیوند کلیه آینده در دسترس است. با این حال، زندگی در دیالیز است واقعا دشوار است.

پیوند کلیه

بیماران مبتلا به FSGS مکرر هنوز هم از این فرصت برای به دست آوردن یکی دیگر از پیوند کلیه است. با این حال، عود بالاتر تبدیل خواهد شد در صورتی که بیماران مبتلا به نارسایی عمل قبل از. میزان عود می تواند به عنوان بالا به عنوان 80٪ در پیوند است.

ایمن درمانی

درمان زودرس تهاجمی می تواند کمک به بیماران مبتلا به FSGS مکرر جلوگیری از failure.Immunotherapy کلیه یک درمان جایگزین برای بیماران است. در این روش درمانی می تواند به سیستم ایمنی غیر طبیعی به آن را از حمله به پیوند کلیه، بیشتر متوقف درست باشد. همچنین، این می تواند کمک به بدن از سر توانایی ترمیم خود بدن برای ترویج خود بازسازی بافتها و کلیه اختلال است. بنابراین، آن را می تواند بهبود در عملکرد کلیه را به ارمغان بیاورد.

فوق گزینه های درمانی برای FSGS عود بعد از پیوند کلیه است. شما می توانید درمان مناسب بر اساس وضعیت خود را انتخاب کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.