چه اتفاقی باید برای کاهش کراتینین انجام شود؟ 5.8

شنبه 22 مهر 1396
ن : lafee

چه اتفاقی باید برای کاهش کراتینین انجام شود؟ 5.8

به طور کلی، کراتینین 5.8 در مرحله 4 نارسایی کلیه است که مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی است. بیماران باید در اسرع وقت اقدامات فوری انجام دهند تا از آسیب بیشتر جلوگیری کنند. در حالی که چه توصیه ای باید برای کاهش کراتینین در هنگام مصرف 5.8 انجام شود؟ لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

از آنجا که شما از کراتینین 5.8 رنج می برید، شما باید برخی از غذاها پروتئین بیش از حد و فعالیت شدید را اجتناب کنید، به طوری که برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری. با این حال، مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که بهبود عملکرد کلیه را بهبود ببخشید. همانطور که عملکرد کلیه شما بهبود می یابد، سطح کراتینین افزایش می یابد به طور طبیعی و اساسا کاهش می یابد. بنابراین، شما نیاز به اقدامات در دسترس برای بهبود عملکرد کلیه.

داروهای چینی برای سالها تکامل یافتهاند، علاوه بر این، بسیاری از متخصصان کلیوی، یک سری از درمانهای طبیعی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ارائه میدهند تا به بهبود عملکرد کلیه کمک کنند. قبل از مصرف درمان برای بهبود عملکرد کلیه، سموم و مواد زائد مختلف از خون خارج می شوند، زیرا تخمیر سموم و مواد زائد نه تنها موجب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف برای بهبود عملکرد کلیه اهمیت زیادی دارد. به منظور کمک به بیماران در حل این مشکل، درمان با سم زدایی، تحقیق و توسعه یافته است تا به طور کامل از مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان، گیاهان عظیم موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارآیی آنها پودر شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شوند. با کمک دستگاه اسموتیک، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه می توانند به طور مستقیم به داخل کلیه وارد شوند.

برای کمک به بیماران کراتینین به طور کامل کاهش می یابد، درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، کاپیتان درمان برای بهبود کلیه بیمار استفاده می شود.

آیا از کراتینین 5 رنج می برید؟ آیا می خواهید سعی کنید با درمان های طبیعی کاهش سطح کراتینین بالا؟ اگر چنین است، لطفا در اسرع وقت وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید، ما خوشحالیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/283.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه اتفاقی باید برای کاهش کراتینین انجام شود؟ 5, 8,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.