درمان موثر برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تحت دیالیز

شنبه 22 مهر 1396
ن : lafee

درمان موثر برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تحت دیالیز

شکستگی کلیه یک بیماری است که در آن کلیه قادر به حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل نیست. در اغلب موارد، دیالیز برای بیماران پیشنهاد می شود تا پیشرفت بیماری را کاهش دهند. اما، چندین بیمار هنوز می دانند که چه موثر ترین درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تحت دیالیز است.

اگر چه دیالیز یک درمان معمول برای کمک به بیماران سموم مختلف سموم و دفع مواد زاید از بدن است، همچنین باعث می شود بیماران از طریق بسیاری از اثرات نامطلوب برطرف شوند، علاوه بر این، این عوارض جانبی تاثیر زیادی بر زندگی شما خواهد داشت. بدتر از همه، دیالیز درمان برای درمان بیماری شما نیست، بلکه تنها جایگزینی کلیه است تا پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن در افراد مبتلا به عملکرد کلیه از دست رفته. در نتیجه، مردم بیشتر و بیشتر سعی دارند دیالیز را متوقف کنند.

با هدف کمک به بیماران درمان کلیه به طور اساسا، یک سری از درمان ها برای کمک به بیماران بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه ایجاد شده است.

اول از همه، درمان با سم زدایی برای جلوگیری از سموم مختلف مواد زائد و خارج از بدن به طور کامل طراحی شده است. دفع سموم و زباله های مختلف باعث جلوگیری از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه می شود، علاوه بر این، همچنین می تواند کارایی سایر روش ها را بهبود بخشد.

در صورت نارسایی کلیه، چندین سلول و بافت کلیوی و یا حتی سلول های مرده و بافت در بدن شما وجود دارد. آنچه که اکنون می توانیم انجام دهیم این است که بهترین راه برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه باشد، اما ما نمی توانیم سلول های مرده و بافت ها دوباره زنده بمانیم. به این ترتیب، ما پیشنهاد می کنیم که بتوانید اقدامات سریع را در اسرع وقت انجام دهید تا سرعت پیشرفت بیماری را کاهش دهید. در اینجا، ما پیشنهاد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان Cupping. این درمان ها تاثیر زیادی در کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه را از طریق راه گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، resaling التهاب و انعقاد خون، تنظیم فشار خون.

درمان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تحت دیالیز ذکر شده است. اگر هنوز در مورد این موضوع تردید دارید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5783.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان موثر برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تحت دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.