آیا درمان دیگری برای کاهش کراتینین 870 وجود دارد از جمله دیالیز

شنبه 22 مهر 1396
ن : lafee

آیا درمان دیگری برای کاهش کراتینین 870 وجود دارد از جمله دیالیز

در کلاسیک، کراتینین 870 مرحله ای است که بیماران باید دیالیز را برای تخریب سموم و سمنت های مختلف بکار براند، بنابراین سطح کراتینین افزایش می یابد. با این حال، دیالیز درمان کامل برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا را کاهش نمی دهد، همچنین باعث می شود بیماران از طریق بسیاری از عوارض جانبی. به عنوان یک نتیجه، بیماران تعجب می کنند که آیا درمان دیگری برای کاهش کراتینین 870 به جای دیالیز وجود دارد.

کراتینین 870 بدین معنی است که به علت کاهش عملکرد کلیه، توکسین ها و زباله های بیشماری در خون ذخیره می شود. علاوه بر این، تخمیر سموم و مواد زائد موجود در خون نه تنها باعث کاهش عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها نیز می شود. بنابراين پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف از بدن برای بهبود عملکرد کلیه اهمیت زیادی دارد. بر اساس این هدف، درمان با سم زدایی به منظور حذف کامل مواد سمی و مواد زائد خارج از بدن ایجاد شده است.

در محیط سلامت و محیط داخلی تمیز، سطح کراتینین بالا می تواند به طور کامل کاهش یابد، زیرا این درمان طبیعی برای بهبود عملکرد کلیه کار می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی اثرات بسیار خوبی برای ترمیم کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارد. این یک برنامه خارجی است که در آن داروهای بسیاری از گیاهان برای بیمار مطابق با شرایط بیماری انتخاب شده اند. علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارآیی آن پالایش شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی تقسیم می شود که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، که به خون، اکسیژن و تغذیه کافی کمک می کند تا به طور مستقیم در داخل کلیه وارد شود. در نتیجه سلول های کلیه و بافت ها می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود. این درمان در مورد ارتقاء انرژی و اکسیژن در بدن است و در مورد کمک به بهبود کلیه توسط خود است. با این درمان طبیعی، کراتینین 870 به طور طبیعی کاهش می یابد، علاوه بر این، دیگر نشانه های مسمومیت را می توان به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد.

آیا شما از کراتینین 870 رنج می برید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه درمان طبیعی کاهش سطح کراتینین بالا بدانید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5785.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا درمان دیگری برای کاهش کراتینین 870 وجود دارد از جمله دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.