ایمونوتراپی برای CKD با عملکرد کلیه 15٪

جمعه 21 مهر 1396
ن : lafee

ایمونوتراپی برای CKD با عملکرد کلیه 15٪

CKD به بیماری مزمن کلیه اشاره دارد. بدون مدیریت موثر، عملکرد کلیه شما کم و کمتر می شود. 15٪ عملکرد کلیه اشاره به شما در حال حاضر به پیشرفت مرحله 4 نارسایی کلیه. آنها تعجب می کنند که چگونه ایمونوتراپی CKD را با عملکرد کلیه 15٪ درمان می کند.

ایمونوتراپی شامل شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. هر مرحله دارای عملکرد و هدف خاصی است که به بیماران کمک می کند تا اختلالات ایمنی را تنظیم و ایمنی را افزایش دهند. به عنوان ایمنی خود را بهبود می بخشد، عود این بیمار را می توان جلوگیری کرد.

مهمتر از همه، ما همچنین دیگر درمان های طبیعی را در نظر می گیریم. درمان های دیگری که در درمان بیماری های کلیوی مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: درمان های تخریب توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، درمان داغ فشرده، بخار سازی، طب فشاری، حمام پا.

درمان با سم زدایی درمان برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل است، زیرا تخمیر سموم و مواد زائد در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. دفع سموم و زباله های مختلف برای بهبود عملکرد کلیه اهمیت زیادی دارد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان خارجی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان، گیاهان عظیم موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر پالایش شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی که تقریبا 40 تا 50 دقیقه روی آن قرار دارند، جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل دهد. با کمک این درمان ها، سلول های سرطانی و بافت های بیمار به طور طبیعی و به تدریج ترمیم می شوند، در نتیجه، امید به زندگی شما نیز می تواند تا حد زیادی طولانی شود.

آیا هنوز شک دارید که چگونه ایمونوتراپی نفروپاتی IgA را با مرحله 4 نارسایی کلیه و 15٪ عملکرد کلیه درمان می کند؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/282.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ایمونوتراپی برای CKD با عملکرد کلیه 15٪,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.