آیا روش های جدیدی برای درمان FSGS با کراتینین 4.3 وجود دارد؟

جمعه 21 مهر 1396
ن : lafee

آیا روش های جدیدی برای درمان FSGS با کراتینین 4.3 وجود دارد؟

به طور کلی، به نظر می رسد که استروئید ها و دیالیز درمان مشترک برای FSGS هستند، اما بیماران اغلب از طریق بسیاری از عوارض جانبی با آن مواجه می شوند. بیمار به منظور زندگی با کیفیت بالا زندگی می کند که می خواهند روش درمان جدید FSGS را بدانند. لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

FSGS یک وضعیت بیماری است که در آن چندین گلومرولی به علت اختلال ایمنی آسیب دیده و سخت می شود و علاوه بر این، تنها بخشی از گلومرولی درگیر است. اگر وضعیت بیماری را نمی توان به طور موثر کنترل کرد، آسیب بیشتر و بیشتر به عملکرد کلیه به عنوان یک به نظر می رسد بیماران مبتلا به FSGS در معرض خطر بالا برای شکستن کلیه باشند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، بیماران جدید درمان را برای کمک به بیماران برای کاهش پیشرفت بیماری و جلوگیری از آسیب بیشتر فراهم می کند. همانطور که بیماران FSGS از سطح کراتینین بالا رنج می برند، به این معنی است که کلیه در حال حاضر بیماری یا آسیب دیده است، علاوه بر این، کلیه بیمار اجازه می دهد بیش از حد بسیاری از مواد سمی و پسماند در خون، و در نتیجه سطح کراتینین بالا است. با این حال، درمان در حال حاضر فقط بر علائم بالینی بیمار بازنمایی می کند، اما آنها نتوانسته اند به بیماران کمک کنند تا مواد سمی و سمی مختلف را به طور کامل پاک کنند و کلیه های بیمار را اساسا از بین ببرند.

با توجه به این، درمان با سم زدایی درمان شده است که توسط تعدادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ توسعه یافته است. این درمان به بیماران کمک می کند تا کاملا کاملا متفاوت باشند، که نه تنها باعث جلوگیری از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان، گیاهان عظیم موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور کلی داخل کلیه تحویل به منظور تعمیر کلیه بیمار.

علاوه بر این، ایمونوتراپی، حمام دارویی، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، کاپوپرایپ، برای مقابله با FSGS با نارسایی کلیه مورد استفاده قرار می گیرند.

روش های جدید درمان FSGS با نارسایی کلیه ذکر شده است، آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی با بیماری کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/fsgs-treatment/2374.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا روش های جدیدی برای درمان FSGS با کراتینین 4, 3 وجود دارد؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.