آیا می توانید عملکرد کلیوی خود را در زمانی که دیالیز است، بازسازی کنید

جمعه 21 مهر 1396
ن : lafee

آیا می توانید عملکرد کلیوی خود را در زمانی که دیالیز است، بازسازی کنید

اگرچه دیالیز یک درمان معمول است که به بیماران کمک می کند تا پیشرفت بیماری را کاهش دهند و زندگی بیماران را نجات دهند، اما درمان برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه نیست. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که شما در انجام دیالیز می توانید عملکرد کلیوی خود را دوباره به دست آورید. آیا این شک دارید؟ اگر چنین است، لطفا با دکتر آنلاین به طور مستقیم تماس بگیرید.

در صورت نارسایی کلیه، چندین سلول کلیه و سلول های بافت یا حتی کلیه های مرده در کلیه وجود دارد. اگر این سلول های کلیه و بافت ها نمی تواند به طور موثر ذخیره شود، بیشتر و بیشتر سلول های کلیه و بافت آسیب می رسانند، در نتیجه عملکرد کلیه نمی تواند دوباره حاصل شود. بنابراین، پزشکان کلیه در اینجا پیشنهاد می کنند که بهتر است در صورت امکان به درمان های خود بپردازید تا از آسیب بیشتر جلوگیری کنید؛ در غیر این صورت، وضعیت بیماری به مرحله غیرقابل برگشت پیشرفت می کند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران را به درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه بیماران ارائه می دهد. از آنجا که مواد زائد فوق العاده ای که در بدن شما ذخیره می شوند، سلول های کلیه و بافت های دیگر توسط تخمیر سموم و زباله ها آسیب می بینند، علاوه بر این، کارایی درمان های دیگر نیز آسیب دیده است. با توجه به این، درمان با سم زدایی به منظور حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل طراحی شده است.

با استفاده از محیط داخلی سلامت، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و دیگر درمان های طبیعی از قبیل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی درمان، طب سوزنی درمان می تواند بهترین اثر درمان را.

به عنوان مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بهترین نتیجه را برای بهبود عملکرد کلیه می گیرد. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر تصفیه شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی تقسیم می شود. آنچه که بیماران انجام می دهند این است که دو تا دوز دارو برای مدت 40 تا 50 دقیقه دراز بکشند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و تغذیه می تواند داخل کلیه وارد شود، که به کلیه بیمار کمک می کند تا به طور موثر ترمیم شود.

آیا هنوز هم شک دارید که آیا بعد از دیالیز عملکرد کلیه شما را دوباره به دست می آورید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5780.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانید عملکرد کلیوی خود را در زمانی که دیالیز است، بازسازی کنید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.