راه حل طبیعی برای FSGS با GFR 42

چهار شنبه 19 مهر 1396
ن : lafee

راه حل طبیعی برای FSGS با GFR 42

FSGS به اسکلروز گلومرولی اسکلتی کانونی اطلاق می شود که یک واژه پزشکی است که می تواند به عنوان چندین آسیب جراحه آسیب دیده شود و تنها بخشی از آن درگیر است. در درمانگاه، GFR 42 بدین معنی است که بیماران در مرحله 3 نارسایی کلیه قرار دارند. بیماران در حال تلاش برای پیدا کردن راه حل طبیعی FSGS wit GFR 42 هستند؟

به علت اختلال ایمنی، آسیب به گلومرول ها به نظر می رسد، به عنوان یک نتیجه، پروتئین و گلبول های قرمز خون را نمی توان دوباره به خون، آنها را به ادرار نشت به تدریج. بدون موثر مدیریت

آسیب کلیه بیشتر و بیشتر رخ می دهد، و در نتیجه نارسایی کلیه در نهایت.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران را به درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه بیماران ارائه می دهد. این درمان ها ثابت کرده اند که در کمک به بیماران کلیه بیمار بهبود می یابند و عملکرد کلیه را بهبود می یابند.

از آنجا که FSGS با اختلال ایمنی همراه است، ایمونوتراپی برای بیماران FSGS توصیه می شود.

ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. هر گام در این روش هدف و اهداف مختلفی برای کمک به بیمار در تنظیم اختلال ایمنی و بهبود ایمنی است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی این درمان وجود دارد، و پس از آن، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش می شوند، علاوه بر این، دو دارو دارویی بسته بندی شده از داروهای گیاهی به مدت 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند اتصال ماشین اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

حمام دارویی یک درمان برای کمک به بیماران است که مقدار زیادی عرق را از بین می برد، در نتیجه، مواد سمی می تواند از بدن خارج شود و مقدار زیادی از عرق نیز از بین می رود.

مهمتر از همه، ما طبق نظر پزشکی نیز توجه داریم. ترکیب داروهای غربی و طب چینی بهترین نتیجه را برای بهبود عملکرد کلیه و بهبود کلیه بیمار می گذارد.

با کمک این درمان ها، وضعیت بیماری شما می تواند قابل توجه باشد. اگر از FSGS با GFR42 رنج می برید و همچنین در این درمان ها علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5777.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راه حل طبیعی برای FSGS با GFR 42,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.