درمان طبیعی 7٪ عملکرد کلیه با PKD بدون انجام دیالیز

چهار شنبه 19 مهر 1396
ن : lafee

درمان طبیعی 7٪ عملکرد کلیه با PKD بدون انجام دیالیز

من در حال حاضر 7٪ عملکرد کلیه و PKD در پایان مرحله است. من دیالیز را رد کردم، آیا می توانید به من کمک کنید؟ این یک پیام است که یک بیمار را ترک کرده است. آیا شما در این موضوع علاقه مند هستید؟ لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن تعداد زیادی از کیست های پر از مایع در کلیه، به عنوان دفعات بعد، تعداد و اندازه کیست کلیه بزرگتر و بزرگتر می شود، در نتیجه، کیست های بزرگ ظهور سلول های طبیعی و بافت در کلیه، آسیب رساندن به عملکرد کلیه و منجر به نارسایی کلیه در نهایت.

به واقع، عملکرد 7٪ کلیه به این معنی است که بیماران در حال پیشرفت به بیماری کلیوی در مرحله پایانی هستند، بنابراین بیماران باید اقدامات سریع برای جلوگیری از آسیب بیشتر انجام دهند. امروزه دیالیز و پیوند کلیه تنها انتخاب بیماران برای درمان بیماری کلیه نیستند. گزینه درمان دیگر برای بیماران برای درمان بیماری کلیوی وجود دارد، این دارو Chines است.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، تعدادی از متخصصان کلیوی نوآوری در مورد طب چینی را ارائه می دهند و یک سری از درمان های طبیعی را ارائه می کنند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی است که گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد، بنابراین این درمان طبیعی و راحت است. علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی خود پودر شده و سپس دو کیسه دارویی با کیسه های دارویی ساخته می شوند. آنچه که بیماران انجام می دهند این است که دو تا دوز دارو برای مدت 40 تا 50 دقیقه دراز بکشند. با استفاده از دستگاه اسموتیک، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند.

در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه می تواند در داخل کلیه تحویل دهد.

درمان طبیعی برای بیماری کلیوی پلی کیستیک با عملکرد 7٪ کلیه ذکر شده است، آیا شما علاقه مند به این درمان هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2373.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان طبیعی 7٪ عملکرد کلیه با PKD بدون انجام دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.