آیا بهبودی با سندرم نفروتیك با نارسایی كلیوی مرحله 4 وجود دارد؟

سه شنبه 18 مهر 1396
ن : lafee

آیا بهبودی با سندرم نفروتیك با نارسایی كلیوی مرحله 4 وجود دارد؟

اگرچه مرحله 4 نارسایی کلیه به عنوان مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی در نظر گرفته شده است، اما این بدان معنا نیست که ما هیچ کاری برای انجام آن نداریم. اگر مدت زمان درمان را دریافت کنید، هنوز هم فرصتی برای بهبود مرحله 4 نارسایی کلیه با سندرم نفروتیک وجود دارد.

سندروم نفروتیک یک بیماری نیست، بلکه تعداد زیادی از تظاهرات بالینی، از جمله تورم شدید، پروتئینوری، هیپروتئینوری و هیپرلیپیدمی است. افراد مبتلا به اختلال ایمنی مختلف، افراد به نظر می رسد که در معرض خطر بالا رفتن از طریق سندرم نفروتیک هستند. همان طور که به راحتی می تواند دوباره درمان شود، درمان آن برای درمان آن از ریشه مشکل است.

علاوه بر این، طب غربی می تواند بسیار مهاجم و اثرات نامطلوب بسیاری داشته باشد.

بنابراین، بیشتر و بیشتر مردم تمایل به انتخاب دارو چینی برای درمان بیماری کلیه دارند. طب چینی از چین باستان آغاز شده و بیش از هزاران سال به طول انجامیده است. پزشکان چینی از داروهای گیاهی و شیوه های مختلف ذهنی و بدن برای درمان یا پیشگیری از بیماری استفاده می کنند. به جای کاهش برخی علائم بالینی، پزشکی چینی توجه زیادی به بهبود کلیه بیمار و افزایش عملکرد کلیه دارد.

از سالیان متمادی تجربه بالینی، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کمک به بیماران در بازسازی کلیه ها و بهبود شرایط کلی بیماری استفاده می شود. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود بهره وری خود را تصفیه شده است. آنچه که بیماران باید انجام دهند، این است که دو کیسه دارویی که با داروهای گیاهی ساخته شده اند، بمانند. با استفاده از دستگاه اسمزی، مواد فعال بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند.

طب سوزنی درمان استفاده از سوزن قرار دادن در پوست خود را از طریق Acupoint، علاوه بر این، طب سوزی روند بسیار دقیق، دقیق و مراقبت است، دکتر می تواند چند میلی متر را از دست ندهید. سایر روشهای درمان سندروم نفروتیک با مرحله 4 نارسایی کلیه عبارتند از: ایمونوتراپی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی.

یکی دیگر از چیزهای مهم این است که ما صرفا به طب چینی تکیه نمی کنیم تا به بیماران درمان بیماری کلیوی کمک کنیم، ما همچنین طب گیاهی را در نظر گرفته ایم و از آن در طب چینی استفاده می کنیم. ترکیبی از طب چینی و طب غربی به شما کمک می کند که بهبود قابل توجهی در عملکرد کلیه داشته باشید. اگر هنوز از سندرم نفروتیک با مرحله 4 نارسایی کلیه رنج می برید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/nephrotic-syndrome/5773.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بهبودی با سندرم نفروتیك با نارسایی كلیوی مرحله 4 وجود دارد؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.