دیابتی با کراتینین 5 می تواند دیالیز داشته باشد

سه شنبه 18 مهر 1396
ن : lafee

دیابتی با کراتینین 5 می تواند دیالیز داشته باشد

سلام، آقا، پدرم مشکل کمبود کلیه دارد و کراتینین 5 دارد، اما او آماده نیست دیالیز شود. آیا پیشنهادی برای او دارید؟ اگر شما همچنین می خواهید برخی از پیشنهادات از ما، لطفا با ما تماس بگیرید آنلاین دکتر به طور مستقیم.

من می توانم بگویم که بیماران مبتلا به کراتینین 5 نمی توانند دیالیز داشته باشند، اما این شرایط این است که شما نیاز دارید که یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه دریافت کنید. فقط عملکرد کلیه بهبود می یابد و شما می توانید فرصتی برای اجتناب از دیالیز داشته باشید. بنابراین، شما باید یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه دریافت کنید.

از آنجایی که اکثر داروهای غربی تهاجمی هستند و باعث بروز بسیاری از عوارض جانبی برای بیماران می شوند، اما برای طب چینی، آنها نه تنها اثرات نامطلوبی بر روی بیماران ندارند بلکه بیماری را از ریشه نیز درمان می کنند. این درمان ها مربوط به فعال کردن جریان انرژی و اکسیژن در بدن است و در مورد کمک به بدن خود را بهبود می بخشد.

در چین، تعدادی از متخصصان کلیوی از مزایای طب چینی استفاده می کنند و یک سری از درمان های طبیعی را ارائه می کنند. علاوه بر این، این درمان ها در چند دهه تکامل یافته است. دکتر کلیوی از داروهای گیاهی و انواع مختلف ذهن و بدن برای درمان یا پیشگیری از مشکلات سلامت استفاده می کند.

مثلا. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی است که در آن گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده و سپس دو کیسه دارویی با پودر دارو ساخته می شوند. آنچه که بیماران انجام می دهند این است که دو تا دوز دارو برای مدت 40 تا 50 دقیقه دراز بکشند. با استفاده از دستگاه اسمزی و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

حمام دارویی یک فرآیند درمان برای کمک به بیماران بسیار عرق است. در این درمان، گیاهان فوق العاده ای در آب دارویی وجود دارد که در آن بیماران بدن خود را برای 30 تا 40 دقیقه غوطه ور می کنند. در طول فرایند، بیماران به مقدار زیادی عرق می کنند، در نتیجه، مقدار زیادی از مواد سمی به طور کامل از بدن دفع می شود.

با کمک این درمانها، بیمارانی برای درمان یا پیشگیری از بیماری بدون دیالیز وجود دارند. آیا هنوز هم شک دارید که دیابتی با کراتینین 5 ندارد و دیالیز ندارد؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetic-nephropathy/5774.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابتی با کراتینین 5 می تواند دیالیز داشته باشد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.