کراتینین 5.4 با PKD قابل درمان است

سه شنبه 18 مهر 1396
ن : lafee

کراتینین 5.4 با PKD قابل درمان است

در ابتدا، من می خواهم به شما بگویم این است که هیچ درمان برای بیماری کلیه، به خصوص بیماری کلیوی پلی کیستیک وجود دارد. بنابراین، هیچ درمان برای بیماران PKD با کراتینین 5.4 وجود ندارد؟ اگر سؤال دیگری در مورد بیماری کلیوی دارید، لطفا از دکتر آنلاین بخواهید و من بهترین کار را برای کمک به شما انجام خواهم داد.

بیماری کلیوی پلی کیستیک نوعی اختلال ژنتیکی کلیه در کیست های بی شماری است که مایع در کلیه پر شده است. با گذشت زمان، تعداد و اندازه کیست ها افزایش می یابد، در نتیجه، کیست های بزرگ شده سلول های طبیعی و بافت ها را سرکوب می کنند، باعث آسیب به عملکرد کلیه می شوند و به سطح کراتینین بالا می انجامد.

حتی اگر برای درمان آن وجود نداشته باشد، درمان در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بهترین تاثیر را برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارد، به طوری که برای کمک به بیماران یک زندگی عادی و سالم داشته باشد.

از جمله این درمان های طبیعی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان فوق العاده به پودر برای بهبود عملکرد کلیه تصفیه شده است. علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران براساس وضعیت فعلی بیماری انتخاب می شوند، بنابراین این درمان می تواند اثر دقیق برای بهبود عملکرد کلیه داشته باشد. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی بسته بندی شده و در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت بیماران قرار می گیرد. از طریق راه اتصال ماشین اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیه تحویل دهد، در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج تعمیر شود.

با استفاده از این درمان، کیست های کلیه می توانند توسط جلوگیری از آزاد شدن مواد فعال در سلول های اپیتلیالی متوقف شوند. مواد فعال در داروهای گیاهی همچنین می توانند دفع مایع کیست را با افزایش گردش خون سطح کیست کلیه، افزایش دهند.

تنها مصرف این درمان می تواند کیست های کلیه را به طور طبیعی و اساسا کاهش دهد. به عنوان کیست کلیه کوچک می شود، عملکرد کلیه می تواند به طور طبیعی بهبود یابد، در نتیجه، سطح کراتینین بالا به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

آیا هنوز در مورد کراتینین 5.4 با PKD شک دارید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5775.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین 5, 4 با PKD قابل درمان است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.