چه عواملی می توانند در پیش آگهی از مرحله 5 به نارسائی کلیوی تاثیر می گذارد

جمعه 23 فروردين 1392
ن : lafee

چه عواملی می توانند در پیش آگهی از مرحله 5 به نارسائی کلیوی تاثیر می گذارد

 چه عواملی می توانند در پیش آگهی از مرحله 5 به نارسائی کلیوی تاثیر می گذارد


مرحله 5 به نارسائی کلیوی نیز به عنوان آخرین مرحله از شکست kideny شناخته شده است. برخی از بیماران روی دیالیز هستند و یا به آن عوامل soon.What انجام می تواند پیش آگهی در مرحله 5 به نارسائی کلیوی تاثیر می گذارد؟ چگونه برای به تاخیر انداختن شروع دیالیز؟

مرحله 5 به نارسائی کلیوی

در مرحله 5 kideny شکست، کلیه ها آسیب دیده به طور قابل توجهی، کمتر از 15ml/min.At این مرحله، ارگان های مختلف و سیستم های درگیر، و در نتیجه تعدادی از عوارض مانند بیماری های قلبی عروقی، ادم ریه، کم خونی، مشکلات گوارشی etc.These عوارض می تواند پیش آگهی در مرحله 5 kideny شکست به طور قابل توجهی بدتر می شود، که در آن، بیماری قلبی و عفونت تهدید کننده زندگی conditons.

Acutally، پیش آگهی در مرحله 5 kideny شکست از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اگر GFR است کمتر از 10ml/min، طول عمر از 1 تا 12 طول عمر متوسط ​​months.The از مردم در دیالیز محدوده 4.25 سال است.

چه عواملی می تواند پیش آگهی در مرحله 5 kideny شکست تاثیر می گذارد؟

کلیه درجه خسارت: در مرحله 5 kideny شکست، GFR است کمتر از 15ml/min. به طور کلی، بالاتر GFR حاکی از پیش آگهی بهتر است. (آیا GFR به شما در بهبود به طور طبیعی با رژیم غذایی) باعث نارسایی کلیه: علل نارسایی کلیه می تواند تاثیر بسیار زیادی در پیش آگهی در مرحله 5 به نارسائی کلیوی داشته باشند. میزان کاهش در عملکرد کلیه ها بستگی دارد تا حدودی در این اختلال زمینه ای ایجاد نارسایی کلیه و چگونه آن را به خوبی کنترل شده است. از علل شایع نارسایی کلیه، عبارتند از: فشار خون بالا، دیابت، بیماری های ژنتیکی کنترل و غیره از این بیماری اولیه می تواند پیش آگهی را بهبود بخشد.

بهداشت و درمان مسائل مرتبط: مرحله 5 به نارسائی کلیوی می تواند یک سری از عوارض می شود. اگر آنها به سمت چپ کنترل نشده، آنها می توانند به کاهش عملکرد کلیه را تسریع بخشد.

درمان: صرف نظر از چه نوع نارسایی کلیه، اگر درمان نشود، قطعا منجر به مرگ شود. تشخیص زود هنگام و درمان مناسب، کلید را به پیش آگهی مطلوب از مرحله 5 به نارسائی کلیوی است. بازگرداندن ساختار کلیه و اختلال در بهبود عملکرد کلیه می تواند پیش آگهی را به میزان قابل توجهی بهبود است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عواملی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.