می تواند سندرم نفروپاتی و نارسایی کلیوی را بهبود بخشد

سه شنبه 18 مهر 1396
ن : lafee

می تواند سندرم نفروپاتی و نارسایی کلیوی را بهبود بخشد

اگر چه مرحله نارسایی کلیوی در نظر گرفته شده است که یک مرحله ای از بیماری کلیوی است، اما به این معنا نیست که ما نمیتوانیم سلامت بیمار را بهبود ببخشیم. اگر به موقع درمان شود، هنوز شانس بهبود وجود دارد.

سندرم نفروتیک یک بیماری نیست، بلکه یک سری از تظاهرات بالینی، شامل تورم بدن، پروتئینوری، پروتئینوری و هیپرلیپیدمی است. افراد مبتلا به اختلالات ایمنی مختلف احتمالا از سندرم نفروتیک رنج می برند. از آنجایی که عود آسان است، یافتن راه از درمان ریشه دشوار است.

علاوه بر این، داروهای غربی برای از بین بردن این علائم بیماران اثر بسیار خوبی دارند، اما اثرات نامطلوب زیادی خواهد داشت.

بنابراین، بیشتر و بیشتر مردم تمایل دارند که درمان طب چینی از بیماری کلیوی را انتخاب کنند. طب چینی در چین باستان آغاز شده است، برای هزاران سال توسعه یافته است. طب چینی از گیاهان برای درمان یا پیشگیری از بیماری استفاده می کند. طب چینی نه تنها به کاهش برخی علائم بالینی، توجه بیشتر به بهبود کلیه بیمار، افزایش عملکرد کلیه.

از سالهای تجربه بالینی، درمان نفوذ پذیری پزشکی میکرو سنتی چینی می تواند برای کمک به بیماران از بازسازی کلیه، بهبود وضعیت کلی بیماری استفاده شود. در این درمان، در این درمان شامل بسیاری از گیاهان، علاوه بر این، گیاهان به پودر برای بهبود بهره وری خود را تصفیه شده است. چه کساني نياز دارند که در دو کيسه دارويي از گياهان دروغ مي گويند. با استفاده از دستگاه نفوذ پذیری، ماده فعال، به طور مستقیم نفوذ و سپس به کلیه نفوذ می کند.

درمان طب سوزنی از طریق نکات طب سوزنی به پوست است و طب سوزنی دقیق و توجه به جزئیات درمان است، دکتر نمی تواند چند میلیمتر از دست بدهد. درمان های دیگر برای درمان نفروپاتی نارسایی کلیه عبارتند از ایمونوتراپی، حمام دارو، حمام پا، سوختگی درمان.

یکی دیگر از تاثیر گذار این است که ما نه تنها به طب سنتی چینی تکیه می کنیم، بلکه به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی کمک می کنیم، همچنین طب غربی در طب سنتی چینی را نیز در نظر می گیریم. ترکیبی از طب چینی و غربی بهبود قابل توجهی در عملکرد کلیه دارد. اگر هنوز از یک سندرم و یک نارسایی کلیه رنج می برید، لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را در آن بنویسید. خوشحالیم که به شما خدمت می کنیم

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/ns/1549.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می تواند سندرم نفروپاتی و نارسایی کلیوی را بهبود بخشد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.