آیا ممکن است CKD مرحله 5 بدون پیوند کلیه درمان شود

دو شنبه 17 مهر 1396
ن : lafee

آیا ممکن است CKD مرحله 5 بدون پیوند کلیه درمان شود

امروزه افراد بیشتر و بیشتر از معایب پیوند کلیه آگاه هستند و مشتاق هستند بدون آن زندگی کنند. در حال حاضر، این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه درمان های طبیعی به بیماران درمان کلیه بدون پیوند کلیه کمک می کند.

اگرچه پیوند کلیه به بیماران کمک می کند تا برخی علائم بالینی مانند خستگی، سردرد، فشار خون بالا، تورم و پروتئینوری موقتا ناپدید شوند، اما درمان دائمی برای بیماران کلیوی نیست. همیشه شانس وجود دارد که کلیه های پیوند کلیه شما بدن خود را از دست می دهند، حتی اگر بیماران مقدار زیادی از داروها را مصرف کنند. بنابراین، بیماران نیازمند تحقیر و ناتوانی در شناخت درمان CKD مرحله 5 بدون پیوند کلیه هستند.

خوشبختانه، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران را برای درمان مرحله CKD درمان می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است. در این درمان، گیاهان عظیم و محصولات زائد موجود در خون وجود دارد. علاوه بر این، رسوب سموم و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین بیماران نیاز به اهمیت بسیار بیشتری برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف دارند. با توجه به این، درمان با سم زدایی به منظور حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل طراحی شده است.

تنها درمان محیطی سالم و بهداشتی، درمان طبیعی می تواند بهترین اثرات درمان را داشته باشد. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود کلیه بیماری است و بهبود عملکرد کلیه را از طریق راه گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، تنظیم فشار خون، resaling التهاب و انعقاد خون. به سادگی مصرف این درمان به اندازه کافی خوب نیست تا عملکرد کلیه را افزایش دهد. شما هنوز هم نیاز به درمان های دیگر از جمله حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، طب فیزیکی، درمان طب سوزنی برای ارائه مکمل کافی برای بهبود کلیه های بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه.

این درمان ها به شما کمک می کند که بیماری کلیه را بدون پیوند کلیه درمان کنید. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی بیماری با کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2371.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا ممکن است CKD مرحله 5 بدون پیوند کلیه درمان شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.