چگونگی جلوگیری از سردرد پس از دیالیز

دو شنبه 17 مهر 1396
ن : lafee

چگونگی جلوگیری از سردرد پس از دیالیز

سردرد معمولا در بیماران دیالیزی تجربه می شود. اگر چه دیالیز به بیماران کمک می کند برخی مواقع علائم بالینی را به طور موقت از بین ببرد، همچنین باعث می شود بیماران از طریق بسیاری از عوارض جانبی، سردرد شایع ترین آنها باشد. سردرد به شدت بر زندگی بیماران تأثیر می گذارد، بنابراین بیماران نیازمند بی اعتنایی می دانند که چگونه می توانند پس از دیالیز سردرد را متوقف کنند. لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

چندین عامل در ایجاد سردرد پس از دیالیز وجود دارد.

1، فشار خون پایین

دو دلیل اصلی در مورد آن، افزایش وزن مایع بین جلسات و داشتن قلب ضعیف است. به منظور جلوگیری از اضافه وزن بیش از حد، باید سطح مایکروویو سالم را با مصرف بیش از یک کروم (32 اونس) روزانه حفظ کنید.

2، دیالیز ناکافی

هنگامی که دیالیز نمی تواند به طور کامل از مواد زائد و سموم خارج شود، سموم و زباله های ذخیره شده در خون سبب آسیب رساندن به عصب در مغز می شوند؛ در نتیجه، بیماران اغلب به علت سردرد رنج می برند.

3، فشار خون بالا

فشار خون بالا همچنین می تواند موجب سردردهای بیمار شود. هنگامی که فشار خون بیش از حد است، اغلب بیماران اغلب به علت سردرد، سرگیجه رنج می برند.

دلایل ایجاد سردرد پس از سردرد ذکر شده است، شما هنوز هم نیاز به درمان آن را کاهش می دهد.

در بیمارستان بیماری های کلیه شیدیا ژووان، یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران پس از دیالیز کاهش می یابد. دکتر کلیه پیشنهاد می کند که بهتر است درمان های خود را برای بهبود عملکرد کلیه دریافت کنید، فقط به این ترتیب می توانید سردرد را اساسا کاهش دهید.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان، گیاهان عظیم موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارآیی آنها پودر شده و پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود . با استفاده از دستگاه اسموتیک، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در نتیجه خون کافی، اکسیژن و تغذیه می توانند در داخل ضایعات کلیه به طور مستقیم وارد شوند. به عنوان عملکرد کلیه بهبود می یابد، سردرد می تواند به طور طبیعی و اساسا کاهش می یابد.

اگر هنوز سردرد را با دیالیز تجربه کرده اید، بهتر است که درمان برای بهبود عملکرد کلیه را پیدا کنید. آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/278.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونگی جلوگیری از سردرد پس از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.