چگونه می توانم پروتئین را در ادرار به طور طبیعی کاهش دهم

یک شنبه 16 مهر 1396
ن : lafee

چگونه می توانم پروتئین را در ادرار به طور طبیعی کاهش دهم

پروتئین در ادرار همچنین پروتئینوری نامیده می شود، بدین معنی که با عملکرد کلیوی اشتباه است. به این معنی است که کلیه قادر به جذب پروتئین یا گلبول قرمز به بدن دیگر نیست. پروتئین در ادرار به این معنی است که آسیب جدی با عملکرد کلیه وجود دارد. بنابراین، بیماران نیازمند مقاومت ناپذیر هستند تا بدانند که چگونه می توانند پروتئین را به صورت طبیعی ادرار کنند.

طب چینی در هزاران سال در چین مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، ثابت شده است که در کمک به بیماران به طور طبیعی، با خیال راحت و راحتی درمان بیماری کلیوی بسیار موثر است. علاوه بر این، تعدادی از متخصصان کلیوی، یک نوآوری بزرگ در مورد طب چینی را ارائه می دهند و یک سری از درمان های طبیعی را ارائه می کنند. این درمان های طبیعی عبارتند از: درمان های حذف توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، درمان کاپیتان.

این درمان ها به بیماران کمک می کند تا پروتئین را در ادرار از راه بهبود عملکرد کلیه کاهش دهند تا پروتینوریا به طور طبیعی و بطور طبیعی تغییر کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای حذف کامل سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل اتخاذ شده است. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری می شود. با کمک دستگاه اسموتیک، یک مرکز پیشرفته برای کمک به مواد فعال در داروهای گیاهی نفوذ داخل کلیه، اثرات گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، تضعیف ماتریکس خارج سلولی است. با استفاده از این درمان ها، کلیه عملکرد کلی را می توان به طور جامع بهبود یافته، به عنوان یک نتیجه، پروتئین در ادرار به تدریج و اساسا ناپدید می شوند.

آیا پروتئین ادرار دارید؟ آیا می خواهید آن را به طور کامل از بین ببرید؟ لطفا برای درمان کلیه عمل کنید، اگر نمی توانید چنین درمان هایی را در محل محلی خود پیدا کنید، از بعضی ها به چین خوش آمدید. لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/proteinuria/5769.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم پروتئین را در ادرار به طور طبیعی کاهش دهم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.